De afgelopen maand heb ik verschillende bloedonderzoeken gehad en een echo. Ook moest mijn man voor de tweede keer zijn zaad inleveren, eerste keer was het niet zo goed. Tijdens de echo had ik al te horen gekregen dat ik waarschijnlijk endometriose heb, en vandaag hoorde ik dat er daarnaast ook nog wat andere blaasjes zitten. Beide kunnen dus een oorzaak zijn dat het zwanger worden niet lukt. Maar het ergste van alles is nog wel dat het zaad nu ook voor de tweede keer niet goed is, het was zelfs nog slechter dan de eerste keer .
Frank is nu doorverwezen naar de Isala klinieken in Zwolle, hij moet daar zijn zaad inleveren om te kijken of ze wel bruikbaar zijn voor ivf of icsi. Al met al dus geen goed nieuws. Hij was er vanmorgen volgens mij ook helemaal kapot van, helaas moest hij vanuit het ziekenhuis direct door naar zijn werk dus hebben we het er verder niet meer over kunnen hebben.
Maar wat als daar uit blijkt dat het daar niet voor geschikt is wat dan? Is het dan zo dat wij geen kinderen zullen krijgen met onze eigen genen?
Sylvia
Frank is nu doorverwezen naar de Isala klinieken in Zwolle, hij moet daar zijn zaad inleveren om te kijken of ze wel bruikbaar zijn voor ivf of icsi. Al met al dus geen goed nieuws. Hij was er vanmorgen volgens mij ook helemaal kapot van, helaas moest hij vanuit het ziekenhuis direct door naar zijn werk dus hebben we het er verder niet meer over kunnen hebben.
Maar wat als daar uit blijkt dat het daar niet voor geschikt is wat dan? Is het dan zo dat wij geen kinderen zullen krijgen met onze eigen genen?
Sylvia