vandaag veel geregeld

Heee lieve meiden,

Heb vandaag het ziekenhuis gebeld, en het mooiste is dat ik vandaag al bloed kon prikken, en niet morgen, misschien heb ik nu altijd een dag te laat geprikt, woensdag bellen voor de uitslag, voel me er heel rustig onder. Gelijk afspraak gemaakt voor de gyn en we kunnen pas 10 juni terecht, het is gewoon heel erg druk!! Maar de afspraak staat. Verder heb ik een afspraak gemaakt bij een acupunctuur, en daar kan over twee weken terecht, ben heel erg benieuwd, die man vertelde me dat er ook een hoop vrouwen na de behandelingen gewoon ook op de natuurlijke manier zwanger worden, ik hoop het zo, dat zou natuurlijk het beste zijn. Verder ga ik ook vragen aan mijn gyn of we ook gewoon iui zonder hormonen kunnen doen, dat is volgens mij een minder zware behandeling dan ivf. Loop nu weer op de feiten voorop, eerst afwachten wat de gyn zal zeggen 10 juni..

Ben wel heel blij dat ik het allemaal heb geregeld, lucht op voel me er rustig onder, en wil dit rustige gevoel vast blijven houden.

Voor alle andere meiden die bezig zijn met iui of icsi of ivf of gewoon op de natuurlijke manier heel veel succes, en laten we hopen dat we straks met z'n allen zwanger zullen zijn..

Liefs Mickey

Jeetje wat spannend zeg.

Goed dat er nu beweging in zit......

het is nog even afwachten maar........10 juni is al best snel hoor!

We hopen het beste maar he!

Cynthia

Heeee Cynt,

Dat klopt, 10 juni is ook heel snel, morgen kan ik trouwens al bellen wat de waarden zullen zijn, heb er dit keer een erg positief gevoel over, blijft toch weer heel spannend, ze moeten echt bepaalde waarden hebben dat ik dus ivf mag doen. Ik moet me er niet al te druk van te voren over maken, heb er toch niet al te veel verstand van, maar ik ga meestal al die waarden opzoeken op het internet, dat ga ik dit keer niet doen, ik wacht af wat de gyn er over zal zeggen die weten het toch het allerbeste!!!!

Wanneer ga jij beginnen met iui?? Spannend hoor allemaal.

liefs Mick

Hoi Mick
Ik las  ook net  pas dat je ongesteld bent geworden echt goed dat werd tijd!
Nu gaat het allemaal in stroomversnelling dat is echt een lekker gevoel
Je afspraken staan al vast en het is alweer 10 mei de tijd vliegt dus voor je het weet zit je bij de gyn.
En wat fijn dat je meteen bloed kon prikken.
Er gaat iets gebeuren dat is goed nieuws!
groetjes sabine

Hoi Sabine,

Bedankt voor je reactie, het gekke is dat ik nu een fantastische ongi heb, dus de waarde van de progesteron zou dan toch goed moeten zijn, het is afwachten weet het morgen pas. Enige tijd geleden heb ik provera moeten slikken, en daarna heb ik een soort tussentijdse bloeding gehad maar een paar druppeltjes, nu denk ik dus dat ik nu pas een echte ongi heb gekregen maar dat het toch goed gekomen is door de provera, moet zeggen dat ik me erg goed voel, en rustig vooral rustig ben veel thuis sjees niet meer naar de winkels en lees veel boeken, misschien komt het ook wel dat ik nu meer tot rust aan het komen ben, en me er aan overgegeven dat het toch nog gaat lukken bij ons, ben namelijk altijd zo positief voor anderen.

Hoe gaat het verder met jou??

liefs Mick

Hee meissie!!
Wat kun je dan blij zijn he met zo'n stomme ongi! Het klinkt in ieder geval goed. Geen gemier dat het niet door wil zetten ofzo gewoon flink ongi!! (haha)

Ben benieuwd wat er uit je bloed komt! Ben je er al uit of je het al wil horen of wil wachten tot 10 juni?

Ik ben bang dat ze geen IUI zonder hormonen doen want dat doen ze in mijn beleving alleen bij vrouwen met een regelmatige cyclus. Het hormoongebruik bij IUI is volgens mij wel anders dan bij IVF. Je hoeft dan niet zoveel hormonen te slikken dat er bv 25 eitjes zijn maar ze gaan dan voor max. 3.
Ach meissie als dit de oplossing voor jullie is dan kan het toch niet schelen hoe ze het doen ALS ZE HET MAAR DOEN!!

Het gaat echt hartstikke goed komen!

lfs inge

Hey Mick
Fijn is dat gewoon als het zolang weg blijft dat het toch nog goed komt
Ik zelf heb ook een keer provera gekregen maar mijn ongesteldheid kwam er ook uit heb het geweten hoor!
Kan me wel voorstellen dat het je rustig maakt want er zit weer schot in
Even spannend afwachten wat je waardes zijn maar het kan niet anders dan goed zijn.
Ik lees het wel van je
Enne fijn dat je ook weer positief voor jezelf bent zo hoort het tenslotte ook!

Bij mij is het even afwachten wat de uitslag is of het ivf of icsi word
Nu moet ik een van deze dagen ongesteld worden maar het mag gerust wegblijven! ! !

groetjes sabine

over 4 weken..lijkt lang idd. maar het is zo voorbij!! al heb je natuurlijk nog liever vandaag dan morgen!! maar er gebeurt weer iets en dat is wel fijn!!
wie weet, zijn velen van ons dit jaar nog wel zwanger!! daar ga ik voor!!

Terug
Bovenaan