Vandaag vk geweest en vaderdag idee, jullie?

Ha ladies

Vandaag bij de vk geweest alles was goed, bloeddruk, baarmoeder e het belangrijkste we hebben het hartje gehoord.

M'n buikwand is ondertussen over, gelukkig... Ik moest gewoon even goed naar de wc hihi..

Nu even nadenken over een vaderdag cadeau, jullie ideeën

Xxx Sam

Hee meid,

Wat heerlijk dat alles goed is en het hartje....wat een heerlijk geluid he? :)

Tsja....een vaderdag cadeau? Lastig! Voor mijn vader heb ik al wat maar voor de aanstaande papa hier moet ik nog even diep graven in m'n creativiteit! Haha!

Liefs Lynn.

Wat fijn dat je buik weer in orde is.

Vaderdag hebben de kids geregeld. Een plak pure chocolade, een boek van top gear, en een nieuwe toilettas met inhoud. Niet echt origineel, maar ach paps is met alles blij. Dit kan hij ook echt gebruiken. Vorig jaar kreeg hij een beeldje van een schaap en een notitie boekje met een plaatje van een schaap. De dag er voor was het schaapsscheerdersfeest in het dorp en de kids vonden de cadeaus zo leuk. Mijn man is met alles blij, dus ook dat werd zeer enthousiast ontvangen.

Wat fijn om te horen dat alles in orde is!

Ik geef mijn vriend als vaderdagkado een geslachtsbepaling echo.. Er is bij ons Echo Centrum een speciale vaderdag actie a.s. zondag :)
Spannend! Want mijn vriend weet nog van niets..

Hoi hoi,

PSCL, wat een gaaf cadeau!!!

MamavanSam, goed te horen dat alles goed met je is en met de kleine.
Ik heb een foute mok gekocht voor vaderdag en op het kdv heeft mijn dochtertje iets gemaakt. Gister heb ik haar nog een tekening laten maken met een kort en lief gedichtje erop. Aangezien ze nog maar 6 maand is, is het meer krassen op geluk, ha ha. Onderscheid tussen papier, tafel en mond was nog niet helemaal duidelijk ;-)

fijn dat alles goed was meid! poeh vaderdag nog geen idee haha ben even niet in een crea bea bui dus het zal wel weer iets standaards worden hihii ach het gaat om het idee toch :) xxx

Terug
Bovenaan