Vandaag voel ik me zo verdomd alleen...

A

Anoniem

Guest
Het is heerlijk weer en ik had vandaag lekker met zijn drietjes in de tuin willen doorbrengen, badje gekocht, leuke speeltjes ect. Krijgt mijn man een telefoontje dat hij naar zijn werk moet komen. Hij is IT'er en ze hebben en megaprobleem waardoor morgen anders 300 vestigingen niet kunnen werken.

Ik baal baal en baal nog eens.

Annemieke

Hoi Annemieke,

Snap wat je bedoelt! Mijn man wordt ook in het weekend en 's avonds gebeld voor zijn werk en kan dan komen opdraven.

2 weken geleden ook op zondag, toen was het ook zo'n mooi weer, maar hij moest de hele dag gaan werken na een telefoontje in de ochtend!!

Probeer toch lekker te gaan genieten!

Groetjes, Marieke
mv Lyanne

Hoi hoi,

Ben er maar blij mee dat het alleen maar vandaag is. Ik heb dat dagelijks. Vooral als de kindjes dan ook nog eens naar hun vader zijn.

Maar ik  probeer de moed niet te laten zakken,alhoewel me dat soms niet lukt. Een fijne dag nog. Het is mooi weer en we moeten er nu eenmaal wat van maken!!

Groetjes Fonske.

Fonske,

Ik heb ten opzichte van jou inderdaad niets te klagen. Ik dacht er van de week nog aan toen je in een ander topic schreef dat de kindjes in het weekend naar hun vader gaan. Het huis moet dan zo leeg zijn!

Maar (toeval of niet) ik moest vandaag ook positieve zin aan je denken (waar dit forum al niet goed voor is). Jij schreef dat je graag gaat fietsen met je jongens en ik heb vandaag een heerlijk stuk gefiets met lUkas. Hij vond het super! En echt waar, ik moest toen aan je denken en hoopte dat jij uit dat soort momenten heel veel plezier kan putten.

Annemieke

Hoi hoi,

ik begrijp wat je bedoelt! Mijn man heeft elk jaar elke zondag in april en mei competitie wedstrijden van t golfen en dan ben ik dus ook alleen. Daar vind ik echt helemaal niets aan, ik ben de hele week al alleen! En nu hebben we alleen maar de zaterdagen samen. Balen!!! Maar gelukkig zijn het maar 2 maanden en niet zoals jij, Fonske om de week? Dat lijkt me echt vreselijk! Vooral met dit mooie weer!!! Gelukkig heb je dan ons op t forum nog. hahaha
Sterkte ermee! (iedereen die alleen is)
Liefs Maaike

Hoi Annemieke,

Zo zie je maar weer, als je maar probeert van iets negatiefs iets positiefs te maken. Ik moet dat ook vaak en ik moet je eerlijk bekennen dat de energie me vaak ontbreekt om altijd alles positief te bekijken, maar ik blijf mijn best doen.

En inderdaad, ik put heel veel energie uit mijn mannekes. Gelukkig was dit weekend alleen Merijn weg (vind ik al erg genoeg hoor) en had ik Siebe gewoon lekker bij me. Dat maakt dat ik me toch een stuk minder eenzaam voel. Vanmiddag ook nog lekker op de fiets gezeten met Siebe. Heerlijk. Mijn kindjes slepen me er doorheen. Zoals straks nog. Een vriendin kwam even snel langs. Momenteel gaat het niet zo goed met me, dus we kregen het over mijn situatie en de waterlanders kwamen weer te voorschijn. Totdat Merijn en Siebe samen op de grond zaten/lagen en Siebe in één keer echt compleet in een deuk lag. Dat zijn de momenten waar ik weer vrolijk van word. En dan denk ik maar weer: "Tja, daar doe ik het toch allemaal voor!!"

Groetjes Fonske.

Wat moet het vreselijk voor je zijn en ook enorm zwaar om de opvoeding alleen te moeten doen. En dan heb je al zoveel verdriet, gaan ze ook nog eens om t weekend weg!!! Echt vreselijk! Ik heb echt respect voor je dat je je er toch nog zo goed door heen weet te slaan! Petje af!
Liefs Maaike

Terug
Bovenaan