vandaag voor acupunctuur geweest

Vanochtend ben ik voor intake en eerste behandeling bij de acupunctuur arts geweest.

Eerst allemaal vragen beantwoord,
zodat zij in kaart kon brengen wat wel en wat niet goed gaat/is in mijn lijf.
Best heel interessant allemaal.
Aan de hand daarvan kon de arts kijken waar dingen niet in balans zijn of geblokkeerd zijn.
Zo kon zijn duidelijk zien waar ze moest prikken.

Daarna ook gelijk de eerste behandeling gehad,
naaldjes zaten in mijn buik,benen,armen en hoofd.Dat moest er 20 minuten in blijven zitten.

Toen ook nog wat eet-adviezen meegekregen.
Ik mag geen zuivel meer,geen pindakaas en zeker niets kouds (ijs, limonade, melk etc).
Koude etenswaren zijn volgens haar niet goed voor mijn balans op het moment .

Ik ben zo benieuwd of en wat het gaat doen!
Volgende week weer een nieuwe afspraak.
Ik was wel heel moe vanmiddag,
heb 2 uur op bed gelegen.

groetjes Fleur

Hoi,

ik heb geen ervaring met acupunctuur. Hij kijkt naar je balans? Was er duidelijk iets niet in evenwicht in je lijf? Had je dat gevoel zelf ook?Hopelijk helpt de behandeling!
Maar wat ik niet begrijp is, waarom je al meteen ook eetadvies krijgt. Bepaalde voedingsstoffen (bijv. zuivel) heeft je lichaam toch ook nodig??
(Dit is geen aanval op je behandeling hoor, maar ik vraag het uit interesse.)

Groetjes Janne

Hoi,

ik heb geen ervaring met acupunctuur. Hij kijkt naar je balans? Was er duidelijk iets niet in evenwicht in je lijf? Had je dat gevoel zelf ook?Hopelijk helpt de behandeling!
Maar wat ik niet begrijp is, waarom je al meteen ook eetadvies krijgt. Bepaalde voedingsstoffen (bijv. zuivel) heeft je lichaam toch ook nodig??
(Dit is geen aanval op je behandeling hoor, maar ik vraag het uit interesse.)

Groetjes Janne

Hoi janne
Volgens de arts is mijn lichaam idd niet in balans, ik moet zeggen dat ik ook niet echt lekker in mijn vel zit, dus dat zou natuurlijk kunnen kloppen.

Wat betreft de zuivel,