Vandaag voor 't eerst naar gyn geweest.

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes op mijn  vorige mailtjes, vind ik geweldig om te lezen!
Goed, vanmorgen dus naar het ziekenhuis. We moesten erg lang wachten, want het liep wel een uur uit. Ondertussen zaten er ook nog wat bekenden in de wachtkamer, wat ik wel balen vond. Je ziet ze denken; waarom zal zij hier zijn? Toen we eenmaal aan de beurt waren ging het snel. De vrouw die we hadden was erg aardig en begon meteen veel vragen te stellen. Over medicijngebruik, over onze gezondheid en ook over de miskraam in januari. Daarna werd ik in razend tempo inwendig onderzocht en werd de temperatuurcurve uitgelegd. Die moet ik 1 maand invullen en daarna heb ik weer een afspraak. Mijn vriend kreeg een potje mee voor zijn sperma en dat moeten we voor die volgende afspraak ingeleverd hebben (hij vindt het vreselijk!!!). Ook moest ik meteen bloed laten prikken. Weer een uurtje later stonden we weer buiten, toch wel met een rot gevoel, want wat een gedoe!  Zo willen we toch eigenlijk niet dat het moet gaan? Maar goed, misschien als alle onderzoeken goed blijken te zijn, dat we het dan weer even kunnen laten rusten.
Daarna gelijk een kraamcadeautje voor m'n zus gekocht, waar eigenlijk je hoofd dan  niet naar staat... Verder hebben we een gezellig dagje ervan gemaakt met schoenen kopen, uitlunchen en bij de kleine van m'n zus kijken.
Nu is het dus afwachten. Maar eerst maar eens kijken of ik de 29ste wel ongesteld word...
Meiden, succes weer!!!

Marieke.

het valt niet mee volgens mij dat gedoe met het ziekenhuis maar waarom moest je voor onderzoeken dan?was je al lang bezig?en dan gelijk daarna om een kraamcado dat valt altijd zwaar en gelukkig kon je je er weer van af zetten door ff te shoppen en denken volgende x als we gaan shoppen is het voor onze kleine ik zal voor je we spreken elkaar snel weer,en zet dit maar in het water dat breng gelukgr voetbalgek

Ik heb aan je gedacht hoor Marieke,
Natuurlijk willen jullie het niet op deze manier... Toch hoop ik stiekum dat je snel zwanger bent, nog voor je de uitslag krijgt van de onderzoeken, zal wel erg leuk cadeau zij toch? Ik wens je veel succes, en ik vind je echt een bikkel dat je gelijk op kraambezoek bent geweest. Pluimpie hoor!
Succes, ik duim,
Groetjes J

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie meelevende reacties!  Inderdaad, we zijn al wat langer bezig, een jaar om precies te zijn. Daarom willen we laten onderzoeken of er misschien wat aan de hand is. Misschien is er wel een hele goeie reden dat het niet lukt, dan weet ik dat liever nu dan over een jaar.
Prettige dag!!

Groetjes Marieke.

hoi marieke,

Wat een gedoe allemaal zeg! volgens mij denkt niemand eraan dat het ook zó kan gaan als je zwanger wilt worden. Ik vind het ontzettend kanp dat jullie dit doen en ik hoop dat jullie goede resultaten krijgen! houd vol meid en veel succes!!!
groetjes kreeftje

Lieve Marieke,

Zo voelde ik mij de eerste keer ook !!! Maar als je er vaker komt, gaat dat gevoel wel weg !!! Het komt denk ik omdat je de eerste keer daar zit en weet niet echt wat er komen gaat !!! En wat betreft bekenden tegen komen daar ?? Dat heb ik dus ookal gehad maar je moet maar zo denken dat zij zich net zo "beschaamd" voelt als jij omdat ze jou daar ziet !!! En ook zij denkt : Wat doet die hier nou ???? Dat is denk ik gewoon een knop omschakelen en gewoon gaan. En dat is net zo met die inwendige onderzoeken. Ik heb inmiddels al 3 gyn's gehad die mij van binnen hebben bekeken. Je moet maar zo denken, het is hun dagelijkse werk !!! Hopelijk gaat het bij jullie allemaal goed komen  !!!! Ik hoor graag weer van je !!!

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi Marieke,

Goed van jullie dat jullie zijn begonnen aan de hele molen in het ziekenhuis. Vreemd he zo'n eerste keer. Dat hadden wij ook. Maar dat gaat inderdaad weg. Hopelijk is alles goed bij jullie. Ik heb ondertussen ook al verschillende gynaecologen gehad, en het wordt echt standaard op een gegeven moment.
Heel veel succes met alles en hopelijk heel snel een klein wonder in je buik!

Liefs Natas

Hoi Marieke,

Ach, als je graag een kindje wil, doe je er volgens mij alles aan.......... dat zou ik denk ik ook doen. Dus als het nodig is zullen wij ook een arts gaan bezoeken...............

Daarom ben ik ook al vanaf ronde 2 aan het temperaturen. Als het allemaal wat langer gaat duren heb ik dat tenminste al om te laten zien.
Dat scheelt weer een aantal maanden................

Ik ben er zo mee bezig, omdat ik al 35 ben. Dat vind ik zelf toch al redelijk oud. De 40 komt eraan!   HELLUUUUUUUUUUP....... dus vandaar.

Heel veel succes en we duimen door!!!

SUUS

Terug
Bovenaan