vandaag voor het eerst naar de gyn

A

Anoniem

Guest
drie weken geleden kwam ik erachter dat ik zwanger ben. nu is het dan zover. aan al die onzekerheden komt vandaag een eind. vanmiddag ga ik voor mijn eerste   echo. ik hoop zo dat er een klein mensje in mijn buik zit. maar blijf realitisch dat het misschien ook niet zo is. en eidereen maar zeggen o zo leuk zo'n zwangerschap/ maarniemand verteld je wat voor een zorgen het allemaal met je meebrengt.

gr rianne

Hoi,

En hoe was het?
Ik ben gisteren geweest, en wat bijzonder dat er al iets in je lichaam zit, wat zich aan het ontwikkelen is.
Ik weet ook een week of 3 dat ik zwanger ben, en ik heb allerlei symptomen, maar zei ook ; eerst zien en dan geloven. Nou ik heb het gezien, en geloof het hoor!! Wat een wondertje!
Ik heb het idee dat ik nu ook pas kan genieten, gek hoor!

Heb je het ook al de hele wereld verteld? Wij nog niet, alleen familie en beste vrienden.

Nou geniet ervan!!!

8nes

Hoi,

En? Ik hoop voor je dat het mooi was en goed is! Wat een spanning he.. Pff tsja en de zorgen worden alleen maar erger he, zeggen ze  Ik ben ook gisteren geweest, volgende week moet ik weer, het was te klein, maar om het hartje te zien... WOW!

Terug
Bovenaan