vandaag voor het eerst zwemmen

hallo allemaal,

morgen is mijn lieve meid Alana alweer 5 maanden, wat gaat het snel, en vandaag is ze voor het eerst in het zwembad geweest. ze vond het prachtig en heeft alleen maar gelachen, niet een keer gehuild ondanks dat er het ineens erg druk werd en we langs die herrieschoppers ( Pubers) moesten lopen.
niks slechts over pubers hoor maar ze denderen het liefst door alles en iedereen heen en een longinhoud met taalgebruik, niet mis hoor pff.
maar we hebben een paar mooie foto's gemaakt.
ze had vandaag zelfs een echt badpakje aan. overbosig met een baby maar het stond haar zooooo mooi, had ik in de zwangerschap gekocht voor een euro, tja laat ik niet liggen dan he?
en het staat haar erg goed, al zeg ik het zelf hahaha.

groetjes Miranda

ps zie mijn hyves voor meer foto's :

wwww.mirandadekroon.hyves.nl/

schattig hoor, hele mooie foto's! Stoer van je meid dat e zich zo goed gehouden heeft.
Badpakje is echt niet overbodig hoor, hihi, staat haar heeeeel schattig vind ik! (bovendien weet dan iedereen ten minste dat ze een meisje is)

ziet er inderdaad gezellig uit.leuk hoor,dat badpakje.een echte meid.
boas vind t ook heerlijk in t water.
mag ik heel brutaal vragen waar dat zwembad was/is?lijkt wel in dongen.daar kwam ik vroeger veel.
groetjes kari

hoi kari,

nee het zwembad zit in Leusden en heet Octopus, het is een groot zwembad met een grote glijbaan en allerlei dingen voor de allerkleintjes onder ons, ook doel zwembaden en tot 13.00 is het altijd alleen voor ouderen en families met jonge kindjes. dan is het speciaal voor hun.
het buiten bad waar ik bij sta op de foto is lekker verwarmd dus perfect en ze hebben ze van verschillende dieptes. ook een van 10 cm!
echt een aanrader als je wilt zwemmen.

1 nadeel wel, het is maar tot 16.00 open. grrr

groetjes Miranda

Terug
Bovenaan