Vandaag was een belangrijke dag!

Hoi hoi,

Mijn vorige zwangerschap heeft 8 weken en 1 dag geduurd.
Nu ben ik vandaag ook 8+1

Had het gevoel dat als ik deze dag maar voorbij kom het wel goed zal gaan komen.

Ik heb ook wel een heel ander gevoel bij deze zwangerschap maar ben wel blij dat ik deze 8 weken mijlpaal voorbij ben.

Ik hoop dat het met iedereen goed blijft gaan en we met elkaar een hele leuke tijd tegemoet gaan.

Dat is altijd vervelend he als je eenmaal een keer een miskraam hebt gehad..ik heb 6 jaar geleden een miskraam gehad met 7 weken, op de dag van Sinterklaas, vergeet je ook niet meer.
Vandaag ben ik ook precies 8 weken en 1 dag, toevallig.
Leuk om contact te houden..

Ik snap wel dat een miskraam iets is wat je als persoon beschermt tegen een hoop(je) ellende, maar toch blijft het vervelend.

Ik ben wel blij dat deze zwangerschap al heel anders voelt. Anders was ik misschien nog iets onzekerder geweest.

Dus jij bent ook 20 februari uitgerekend. Leuk.

Tot gauw weer

Ik heb ook alle symptonen die er maar kunnen zijn en ik heb er een goed gevoel over...Alleen maar in angst zitten is ook niet goed natuurlijk.
Ik ben later uitgerekend maar volgens predicor wij 8 weken en 3 dagen zwanger ( vandaag)
Wanneer was jouw laatste menstruatie?

Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 16 mei.

Zou wel vreemd zijn trouwens.

En nee alleen maar in angst zitten is ook niet goed, maar is wel een reactie op het verleden.

Ok..mijn laatste menstruatie was op 24 mei..ben jij toch een week verder dan ik.
Welke site houdt jij aan om dit uit te rekenen?
Heb je al een afspraak staan voor bij de verloskundige en voor een echo?
Is dit trouwens je eerste kindje?

Ik heb het uitgerekend op www.babybytes.nl of op www.hoe-lang-zwanger.nl

Als ik 24 mei ingeef komt de datum 28 februari eruit.

Ach ik zie het wel met de echo hoever ik echt ben.

Ik moet op 25 juli voor de echo dus dat is al vrij snel.

Nee, ik heb al 2 zoontjes van 7 en 3.
Als deze beeb geboren wordt wordt mijn jongste bijna 4. Namelijk 27 februari.

En jij al een mama?

Terug
Bovenaan