vandaag was ik uitgerekend

mamavan8kids

New member
pfff zit net te denken. Vandaag was eigenlijk de uitgerekende datum. Jidde is nu alweer 3 weekjes oud. Wat gaat de tijd hard zeg. Waar blijven al die dagen. 3 weken terug moesten we ons op dit tijdstip melden op de verloskamers. En nu is dit mannetje al niet meer weg te denken.
Zelf baal ik een beetje van me lichaam. Mijn energie is nog steeds ver te zoeken. Maar goed dat zal nog wel ff duren. Voel me lamlendig en slap. maar goed ik heb ook een borstontsteking dus dat komt er ook nog weer bij.
Nou ik ga hier weer snel verder.

Liefs
 
Hay hay,

Vreemd idee inderdaad! Vervelend van die borstontsteking meid, dat lijkt me pijnlijk.....

rustig aan en lekker bijkomen!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Zeker een raar idee. 3 weken al zeg, jeetje wat gaat dat snel, Maud is vanavond precies een week, gaat ook razendsnel en zij is ook al een heel ander mensje dan een week terug (logisch, maar toch)

Au, borstontsteking, heb gehoord dat je je dan echt heel naar kan voelen, hopelijk gaat het snel over.

 
Borstontsteking is niet zo fijn. Ik heb het ook gehad. Dat vreet energie.
Drie weken alweer. De eerste weken zijn het zwaarst. Een moeder heeft niet voor niks tien weken na de bevalling om bij te komen ;)

Succes met alles en natuurlijk ook lekker genieten van je baby.

Ik ben volgende week dinsdag uitgerekend.... en ik haat wachten :(
 
Het is idd een cliche, maar het gaat zo snel ( nou ja het wachten op de kleine niet, maar als hij of zij eenmaal geboren is dan groeien ze zo snel!)

Net als Amstermama, ik ben van nature al een ongeduldje en dit wachten is niks voor mij hoor...

Nog een weekje en dan ben ik 40 weken....
 
Terug
Bovenaan