Vandaag wat slijm verloren, hoe lang nog voor verlies slijmprop?

A

Anoniem

Guest

Hallo alle medezwangeren!

Vandaag ben ik voor het eerst wat glazig slijm verloren, een klein beetje. Normaal had ik alleen witte melkachtige afscheiding, maar nu was het dus een 'propje' slijm.

Wie weet of dit het begin kan zijn van het verlies van de slijmprop ofzo? Heeft het er iets mee te maken? Zelf denk ik dat het wellicht een beetje van de slijmprop afkomstig is, dus dat het al een beetje aan het los laten is.

Wie weet er wellicht meer over?

Groetjes, Natasja uit Ede.
36,3 wkn zwanger.

hallo

Meestal is het zo dat je aan het einde van je zwangerschap veel afscheiding heb misschien is dat bij jou ook wel,kan soms zo veel zijn dat je broek er gewoon nat van is.IK heb zelf nooit gemerkt dat mijn slijmprop eruit was gevallen misschien omdat ik toen snachts naar wc ging en boven erachter kwam da mijn vliezen waren gebroken.maar succes ermee en we horen het nog wel he goetjes wendy

Hoi Wendy,

Bedankt voor je reactie.

Het was ook geen gewone afscheiding die ik doorgaans heb, maar echt wat slijm, dus toch anders.

Bij de eerste 2 zwangerschappen ben ik overdag mijn slijmprop verloren maar ik kan me nu niet meer herinneren wat eraan vooraf ging, dsu ben heel benieuwd of mensen hier dus ervaring mee hebben!

Succes met de zwangerschap nog!

Groetjes, Natasja.

quote: kiddy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2007 19:03:54'));

Hoi Wendy,

Bedankt voor je reactie.

Het was ook geen gewone afscheiding die ik doorgaans heb, maar echt wat slijm, dus toch anders.

Bij de eerste 2 zwangerschappen ben ik overdag mijn slijmprop verloren maar ik kan me nu niet meer herinneren wat eraan vooraf ging, dsu ben heel benieuwd of mensen hier dus ervaring mee hebben!

Succes met de zwangerschap nog!

Groetjes, Natasja.

hoi

Ja dan lijkt het me meer idd op dat het van je slijmprop kan zijn en misschien dat ie er nu in gedeeltes uit komt en dat je het verder niet zult merken idd,weet het anders ook niet sorry gewoon afwachten maar denk ik groetjes wendy

Ben i.d.d. heeeeeel benieuwd, van mij mag ze wel eerder komen hoor!!!

Succes he?!

quote: kiddy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2007 19:17:17'));

Ben i.d.d. heeeeeel benieuwd, van mij mag ze wel eerder komen hoor!!!

Succes he?!

Dat geloof ik best als je er al 2 heb rond lopen,is wel vermoeiend denk nou ik hoop voor je dat het snel begint maar pas vanaf37 weekjes he das beter.groetjes wendy

hoi hoi
ik ben alle twee de keren een slijmprop verloren en binnen 24 uur is de bevallen begonnen
ik verloor dan er veel slijm met bloeddraadjes erdoor heen en daarna moet ik zowat een maandverband in want er bleven slijmdraden komen
Succes met de bevalling
groetjes marina 13w 3d

Terug
Bovenaan