vandaag wederom huisarts

Nu moest mijn man mee. We hebben nu besproken dat mijn man mij goed in de gaten gaat houden em de dokter belt zodra mijn gedrag verandert, ik heb dat zelf vaak niet zo in de gaten Tot het eigenlijk al te laat is. En verder moest ik echt rustig aan doen, beter voor de baby.....dus niet overhaast met weer een andere opleiding beginnen....

Zit behoorlijk in een emotionele achtbaan op dit moment (gelukkig doet de ikeagids en een grote zak snoep wonderen;-)

Bedankt voor het kunnen spuien hier.
 
Fijn dat je zo goed gevolgd werd. Vaak denk je zelf wel dat het allemaal meevalt, maar je omgeving heeft vaak eerder in de gaten dan het niet zo goed gaat. Wel jammer dat je hierdoor in het zh moet bevallen, maar dan heb je wel alle zorg in de buurt die je nodig hebt. En ook na de bevalling zul je extra gevolgd gaan worden, misschien geeft je dit ook wel een rustig gevoel.

Belangrijk is inderdaad om het rustig aan te doen, dus weinig hooi op je vork nemen en het klinkt heel egoistisch, even alleen aan jezelf en aan de baby denken.

Veel plezier met je ikea-gids en lekker genieten van je zakje snoep!
 
Heel veel succes! Goed van je dat je nu niet met een andere opleiding gaat beginnen. Jij en je kindje zijn nu veel belangrijker.
 
Terug
Bovenaan