Vandaag weer bloeding...toch geen echo morgen??

A

Anoniem

Guest
Ff stoom afblazen. Zou morgenvroeg echo krijgen om vast te stellen of de miskraam compleet was en niets meer achtergebleven, begint vanmiddag ineens weer een bloeding, en niet zo'n beetje ook. Als deze morgenvroeg niet over is, kan ik dus geen inwendige echo laten maken want dan zien ze er niets op. Dan wordt het volgende week een keer. balen zeg
Hoop maar dat het morgenvroeg over is.

groetjes,
Dion

Dat is balen!! Zal voor je duimen dat de bloedingen morgen over zijn en dat je toch voor de echo kan.
Succes.

wanda

Lieve Dion!!!

Ooohh wat erg voor je zeg....moet je maar WEER gaan wachten...weer net zo erg als in het begin?

Zou je nog even laten weten hoe het was gegaan vandaag!
Vanochtend naar de vk. Heeft wat gegevens genoteerd en daarna mocht ik door naar de echokamer. Viel gelukkig reuze mee hoor!!! Een lange staaf die ze dan voorzichtig inbrengt. Geen pijn gehad wel een raar gevoel.
Ze kon alleen niet goed mn baarmoeder zien...verder zag ze geen gekke dingen en ook geen vruchtzakje meer maar dat had ik verwacht!
Ik moest vanmiddag om half 3 naar het ziekenhuis naar de gyn want die zou dan nog beter kunnen kijken voor de zekerheid. Nou we zijn om half 5 vertrokken!!!! Zo druk was het!!! 2 uur zitten wachten en we waren helemaal gaar! Ga telefonisch nog een afspraak maken.....we hadden er geen zin meer in!
Verder was alles gelukkig leeg en schoon!

Hou je me nog even op de hoogte?
Sterkte nog meis en ik hoop dat het snel over is voor je!!!
dikke kus van maan xxx

Wat balen voor je! Dan moet je nog langer wachten. Ik hoop voor je dat het bloeden stopt en je toch een echo kan krijgen dan weet je tenminste hoe of wat.

Wat ontzettend balen voor je Dion, dat je weer bent gaan bloeden, ik hoop   voor je dat de echo morgen wel kan doorgaan.
Maar meid van de andere kant, het moet er toch uit, en liever op een natuurlijke manier dan een curretage.
Toch ga ik voor je duimen!!!!!

Wat goed maantje dat het op de echo schoon was, dat lijkt me toch een lekker gevoel na de ellende die jullie ook hebben.
Ja bij de gyn moet je af en toe lang wachten, ik geef jullie groot gelijk dat je bent weggegaan.

Liefs Randy

Terug
Bovenaan