vandaag weer buro geweest!!!

A

Anoniem

Guest
vandaag weer naar het buro geweest en indy weegt nu 5500gram en is 57,8cm lang.ze is nu bijna 4 maand dus het is geen groot kindje.
alles verder gelukkig goed.
hoeveel wegen jullie kindjes nou?

Hoi,

Ik ben eergisteren naar het cb geweest.
Lucianna weegt 6020 gram en is nu 63 cm.
Bij haar geboorte, ruim 13 weken geleden woog ze 2880 en was ze 50 cm.
Ze groeit dus best goed en krijgt volledige bv.

liefs van Gea

Hoi,

wij zijn een week geleden naar het CB geweest.
Lars woog 7300 gram en was inmiddels al 68 cm (met 4,5 maand).
Bij zijn geboorte woog hij 4200 gram.

Groetjes! Marijon

P.S. vinden jullie die inentingen ook zo ellendig? Naar om mijn mannetje pijn te moeten doen, ook al is het om erger te voorkomen.
Hij is er trouwens wel wat naar van geweest. Hoe hebben jullie kinderen gereageerd op de prikken?

hoi hoi

hier nog een november mama dinsdag met sverre naar het cb geweest en meneer gaat supper 7020 en 65.8 dus echt een beer. deed alles goed is wel een leker gevoel hor.

op de prikken reageert hij verschillend huilen en ook daarna hangerig of vorige keer ook koorts.

nou doei doei lucy

verschillen zijn wel duidelijk.....hahaahha

Mijn meisje was met 7 weken 5000 gr en 61,2 cm.......ik moet volgende week weer, ik ben benieuwd hoe ze gegroeid is.

gr mama van MD en JA

Ik was gisteren op de CB voor controol met 4 maanden, Jordi is nu 7100g en 65 cm ( bij geborte 4035 en 52cm) voor de rest was alles goed.

Omdat ik uit Tsjechie komt krijg Jordi iederekeer extra prik, maar ze doen het bij elkaar en krijg hij 2 priken waarvan 1 mix ( DKTP, Hib en Pneu) weleke prikjes krijgen jullie?

groetjes boontje

Mijn dochtertje woog afgelopen dinsdag 4750 gram en is 57 cm lang. Ze is van 20 december jl.

Ze volgt de onderste curve netjes. Maar mijn zoontje (nu 3 jaar) was ook niet de grootste/dikste baby.

Groetjes,
Rosanne

Luuc is van 2 december en weegt nu ( met 14 weken en 3 dagen) 7200 en is 63 cm lang.
Hij was bij zijn geboorte 3420 en 50 cm lang.
Hij krijgt alleen maar borstvoeding.

Wat een vershillen tussen de kindjes he!

Terug
Bovenaan