Vandaag weer controle gyn.

Hoi hoi,

Vanmiddag weer controle bij gynecoloog.
Morgen ben ik 39 weken.

Vannacht tijdje wakker gelegen nadat ik moest kotsen en flinke buikpijn kreeg.
Ik had eigenlijk gehoopt dat het zou gaan starten maar helaas.

Gelukkig heb ik mijn verjaardag overleefd en niet bevallen gister.
Nu ben ik benieuwd wanneer het komt.

Ik dacht zondag dat het zover was, maar bleek een blaasontsteking te zijn. Wat was dat balen zeg!

Nu komt valentijnsdag in beeld en het zou ook wel leuk zijn om op die dag te bevallen.
Zijn jullie ook zo nieuwsgierig?

X Bianca

Verschrikkelijk nieuwsgierig :)!!
Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens....

Ik heb morgen weer een controle, sowieso word ik eind deze week ingeleid. Onze ukkies doen het nog steeds goed, maar het is echt tijd dat ze de wereld gaan zien. Pfff.... Ben helemaal gesloopt van binnen!

Veel succes vanmiddag. Hopelijk hoef je niet heel lang meer.

Liefs xx

Hoop dat ik je niet blij maak met niks, maar de avond voordat Charlotte geboren werd, gooide ik mijn hele avondmaaltijd eruit... Volgens de verloskundige is dat wel een signaal dat de bevalling er aan komt.

Nog gefeliciteerd!!

En ik hou het forum in de gaten :)!

En Star80, sterkte met de laatste loodjes!!

Liefs

hoi bianca

hoe was het op de controle?
gefeliciteerd met je verjaardag nog.

hier vanmiddag slijmprop verloren maar weeen ho maar en over het overgeven dat doe ik sinds zaterdag elke avond namelijk en word elke morgen dik weer wakker hahaha

begint nu spannend te worden hier

Hoi hoi,

Dank jullie wel voor de felicitaties.

Ben op controle geweest en kindje ligt in ieder geval ingedaald, maar hartslag was onregelmatig.
Meer dan een uur aan CTG apparaat gelegen. Ze wilde zich niet laten opmeten dus floepte elke keer weg waardoor haar hartslag niet te checken was.
Uiteindelijk gelukkig wel gelukt. Ze heeft zich na 50 minuten gewonnen gegeven en toen wel een mooie hartslag laten zien.

Marit, bij mijn tweede begon de bevalling ook met overgeven, maar nu blijkbaar helaas niet.
Vandaag geen gerommel of iets dergelijks.

Ik hoop zo dat het morgen dan toch wel begint.
Ben er nu wel klaar mee!

Star80, weet je ook al wanneer je ingeleid gaat worden?
Je hebt het nog lang volgehouden voor een tweelingenzwangerschap toch?

Ja begint hier toch wel spannend te worden nu.

Liefs,
Bianca

Wat een eigenwijsje in je buik :) Gelukkig toch nog een mooie hartslag.... Hoop voor je dat het inmiddels al begonnen. Of beter nog; dat je je hummeltje in je armen hebt!

Voor een tweelingzwangerschap doen wij het erg goed inderdaad!! Vrijdag zitten ze al 38 weken in mijn buik, zo trots!! Als het goed is word ik morgen ingeleid. Het word nu wel echt krap daarbinnen en mijn lijf is helemaal opgebruikt. Kan alleen maar huilen van de pijn, maar het is wonderlijk hoe je je grenzen verlegt voor die 2 kleine ukkies!!
Het wordt nu dus spannend :)

Liefs xx

Terug
Bovenaan