Vandaag weer een bloeding gehad

Hoi meiden,

Ik wil hier niet steeds komen 'klagen', maar heb nu weer even enorme behoefte om hier te schrijven. Vanaf woensdag is alles eigenlijk heel goed gegaan, geen bloed meer, alleen wat oud bloed, maar niet veel. Vrijdag werd ik zelfs misselijk! Ook had ik de indruk dat de steken in m'n borsten erger werden. Maar vanochtend rond 10 uur toch weer een fikse bloeding gekregen. En nu zonder aanleiding. Wel heb ik erna weer die pijnlijke darmen gekregen, maar nu begin ik toch wel erg te twijfelen of het wel 'darmkrampen' zijn. Ik heb nog steeds geen krampen in m'n baarmoeder, maar heb wel al de hele dag steken. De bloeding ging nu wel langer door, tot vanmiddag en nu lijkt het weer rustig te worden. Ik was echt weer positief maar voel me nu zo   ongelooflijk down. Ik ben ook zo moe, kan de hele dag wel slapen (doe ik ook bijna!). En voel me zo verdrietig nu. Vrijdag staat de echo, ik hoop zo dat ik bij die ene helft hoor waar een bloeding door iets anders wordt veroorzaakt. Maar zo valt het niet mee zeg.
Sorry voor dit klaagrondje, maar heb even behoefte hieraan.
Liefs Solleke

Hoi meid,

Dit valt zeker niet mee voor je zeg! Je mag hier "klagen" zoveel je wilt hoor, ik zie het trouwens helemaal niet als klagen. Je hebt het nu gewoon hartstikke moeilijk en dan is het toch logisch dat je even van je af wilt kletsen, gewoon doen dus.
Ik vind het zo rot voor je en snap dat je erg verdrietig bent. Vrijdag heb je pas de echo hé? Kun je niet eerder terecht? Die onzekerheid en het wachten is  zo zwaar.

Ontzettend veel sterkte en ik hoop dat je vrijdag (of eerder) hoort dat alles goed is!

Liefs Landi

Hi lieve Solleke,

Geen gesorry hoor!! Het zit je ook gewoon niet mee zo hé?! Gelukkig is die bloeding wel weer minder geworden. Steken had ik ook toen ik rond de 6-7 weken was. Soms moest ik bij het opstaan even dubbelgevouwen blijven staan. Dat zegt dus niets denk ik. Daarnaast voelde het bij mij rond die bloedingen altijd iets onrustig in mijn onderbuik wat me echt bloednerveus maakte.

Lieverd ik kan verder niet zo heel veel zeggen puur omdat niemand nog kan voorspellen waar het heen gaat voor je en dat is lijkt mij nog het allermoeilijkste. Maar neem  de tijd voor jezelf, probeer niet de moed helemaal op te geven en neem je rust als je dat nodig hebt!!! Dit is gewoon hartstikke vermoeiend. En als je je hart wilt luchten weet je waar je moet zijn!!

Denk aan je, dikke knuffel,
Daantje

Hoi Solleke,

Klagen? Nee hoor! Gewoon je hart luchten, en steun zoeken. Daar zijn we voor! Meid, ik vind het zo naar voor je. Ik hoop dat het allemaal loos alarm is. Gelukkig komt de echodatum in zicht. Ik blijf volop voor jullie duimen!
Sterkte!

Groetjes, Kat

hoi hoi solleke

goh ik hoopte zo voor je dat het bloeden gestopt zou zijn en dat het neter zou gaan, maar nu je weer schrijft dat je bloedingen hebt, leef ik weer eg met je mee.
meid wat een rot situatie en wat zou je je onzeker voelen.. het kan alle kanten op en ook nog de goede kant.........blijf hoop houden meid..

inderdaad kan je geen eerdere echo krijgen door te zeggen dat dit al de tweede keer is dat je een bloeding heb gehad en dat je het zo niet meer trekt, overdrijf maar even, want wie weet mag je dan eerder en hoef je minder lang in spanning te zitten.. of bel je huisarts op om te vragen wat het anders kan zijn, wie weet is het wel je darmen oid of een adertje ...

ik hoop dat je gauw zeker heid hebt en ... schrijf zoveel je wilt... want als je je dardoor iets lekkerder kan voelen....dan is dat toch erg prettig...

liefs tobi

Hallo lieve meiden,

Dank je wel voor jullie lieve reacties, doet me erg goed .

Maar hier gaat het wat minder,  Zondag heb ik ongeveer een uurtje of 3 gevloeid, daarna was het weer over en nu verlies ik weer alleen wat oud bloed, alleen bij het afvegen zeg maar. Maar het heeft me niet echt goed gedaan. Ik heb een hele verdrietige zondag gehad en ben 's nachts om 3 uur wakker geworden, behoorlijk in paniek. Ik was (ben) zo bang dat het misgaat en ik zie er heel erg tegenop. De vorige keer, in mei,  heb ik een curretage gehad en die is ook heel vervelend verlopen, maar ik moet eerlijk zeggen dat als het nu weer mis is ik toch wel weer kies voor een curretage: ik krijg het helemaal benauwd als ik eraan denk dat het spontaan komt en ik het moet opvangen. Gelukkig heb ik m'n vriend wakker kunnen maken en toen raakte ik weer wat rustiger. Gisteren heb ik gewoon gewerkt, die afleiding doet me wel goed. Gisteravond was ik alleen thuis, vriendje moest overwerken en ik werd weer helemaal overvallen door die angst, het zweet breekt me dan letterlijk uit, ik durf amper naar de WC. Gelukkig is m'n zus even geweest, heeft een lekker kopje thee gezet en me een paracetamolletje gegeven, ook om een beetje rustig te worden en dat hielp me wel (ook al mag het eigenlijk niet, maar toch...). Ik heb gisteren wel nog gebeld met het ziekenhuis, maar ik kon de afspaak niet vervroegen, ten eerste omdat ze gewoon niks kunnen doen, gaat het mis dan gaat het mis en ten tweede omdat het vol zit, dus er is ook geen mogelijkheid. Die dame deed best aardig hoor, maar ik zei ook, ik wil gewoon weten of het nog intact is, of dat het echt misgaat. Die onzekerheid is gewoon echt erg. Maar ik probeer echt positief te zijn en ik wil er echt nog niet aan dat het wel eens echt mis kan zijn.. Zolang het er nog zit blijf ik hopen... misschien tegen beter weten in maar dat heb ik nu nodig!
Meiden, iedere keer als ik hier schrijf wordt het zo'n ellenlang verhaal, maar het doet me wel weer goed....
Liefs Solleke

Lieve Solleke,

meisje wat vervelend nou allemaal. Wat duurt het toch lang he, dat
wachten. Ik merk echt dat ik het heel erg getroffen heb met het
ziekenhuis waar ik heen ga. Als ik dit lees. Brrrr wat akelig.

Ik wens je heel veel sterkte en ik denk veel aan je, misschien helpt wat positieve energie je.

Kus Miep

Hoi Solleke,

Wat zwaar vervelend dat je juist nadat je weer iets beter ging voelen ineens weer zo'n bloeding krijgt!!

Ik bergijp ook dat je vanwege drukte niet eerder terecht kunt voor een echo. Dus moet je nu nog een week door zien te komen, eer je meer duidelijkheid hebt.

Ik duim heel hard voor je dat alles helemaal in orde blijkt te zijn,
liefs Nanda

Terug
Bovenaan