vandaag weer een echo gehad in het ziekenhuis

he meiden, nou ben weer bij de gyn geweest, echo gemaakt, en ze zag het vruchtzakje heel goed zitten. maar vruchtje zelf nog niet helaas , ze denk te klein nog,

gelukkig is buitenbaarmoederlijke zwangerschap uitgesloten.

normaal zou ik nu bij de verloskundige lopen, maar omdat ik een tijdje al bij hun loop en ik een operatie heb ondergaan ( endometriose) wilde ze me over 2 weken nog een keer zien en weer een echo laten maken als dat alles goed is, dus je ziet het vruchtje en hoort het hartje kloppen weet ik denk ik wanneer ik uitgerekend ben en kan ik bij de verloskunde gaan lopen.


gelukkig goed nieuws, maar wel spannend, pfff wat duurt wachten lang zeg. enigste is als ik me druk maak, kwa emotie krijg ik last van in me buik, dus beetje pijn onder in em buik of rond me navel verschilt wel eens. daar ben ik niet zo blij mee maja, verders alles goed gelukkig.

liefs
 
Fijn dat het goed zit bij je. Bij mij was de 2e echo ook nog niet zoveel hoor. De volgende zegt al veel meer! heel veel succes en gefeliciteerd.

Liefs Supertje
 
thnx allemaal, ja is zeker fijn meer zekerheid, ga nu elke keer meer van genieten zeg maar, is wel anders omdat je weet wat er gaat geberen aangezien het ons 2de kindje wordt.
 
Terug
Bovenaan