Hallo meisjes!
Het ging allemaal zo goed met me. Ik voelde me een stuk beter nadat ik ongesteld was geworden na het weghalen van prul omdat er geen hartactie was bij 8 weken...
Nu de 4e dag van mijn 2e menstruatie voel ik me heel erg rot en voel ik weer de leegte van toen...
Ik wou dit niet! Ik zou pas weer ongesteld worden als ik moeder was. Ik was er zo gelukkig mee en heb enorm genoten van het zwanger zijn. Ik mis het zó, die gezelligheid en dat leuke fijne vooruitzicht...tranen rollen over mijn wangen.
Dit gedicht komt nu in me op:
Lieve prul,
Zo heeft mama genoten van het zwanger zijn,
Mijn bewustzijn van jou voelde zo fijn,
Je sokjes hangen nog aan de schouw,
Ik kan ze niet weghalen want ze waren voor jou,
Het is niet eerlijk dat jij van mij bent afgenomen,
Ik fantaseer vaak over de liefde die we zouden delen als je wel in juli was gekomen,
Als je maar weet dat mama nooit vergeet,
Wat jij met me doet en toen deed!
Dag liefje.......
mama
Het ging allemaal zo goed met me. Ik voelde me een stuk beter nadat ik ongesteld was geworden na het weghalen van prul omdat er geen hartactie was bij 8 weken...
Nu de 4e dag van mijn 2e menstruatie voel ik me heel erg rot en voel ik weer de leegte van toen...
Ik wou dit niet! Ik zou pas weer ongesteld worden als ik moeder was. Ik was er zo gelukkig mee en heb enorm genoten van het zwanger zijn. Ik mis het zó, die gezelligheid en dat leuke fijne vooruitzicht...tranen rollen over mijn wangen.
Dit gedicht komt nu in me op:
Lieve prul,
Zo heeft mama genoten van het zwanger zijn,
Mijn bewustzijn van jou voelde zo fijn,
Je sokjes hangen nog aan de schouw,
Ik kan ze niet weghalen want ze waren voor jou,
Het is niet eerlijk dat jij van mij bent afgenomen,
Ik fantaseer vaak over de liefde die we zouden delen als je wel in juli was gekomen,
Als je maar weet dat mama nooit vergeet,
Wat jij met me doet en toen deed!
Dag liefje.......
mama