Vandaag weer naar de gyn

HALLO ALLEMAAL!!

Vandaag moet ik weer naar het zh, ze volgen nog een keer mijn cyclus voordat we op vakantie gaan (morgen).
Waarschijnlijk heb ik mijn eisprong woensdag gehad ik dacht het tenminste te voelen.... ben benieuwd.. mag vandaag weer ff "binnen"kijken.
Deze cyclus wordt de langste die ik tot nu toe heb gehad..(34 dagen). 1 voordeel heeft het wel, nu verwacht ik m'n NOD aan het eind van de vakantie... zit ik in Italy tenminste niet met m'n ongi...

Als ik weer ongi word gaan ze een kijkoperatie doen, zag daar eerst wel tegenop maar heb hier van veel dames te horen gekregen dat dat niet nodig is.
Als ze de kijkoperatie doen wordt er gelijk een cyste weggehaald die in mijn buikholte zit. Ik weet dat cystes in de eierstokken onvruchtbaarheid kunnen veroorzaken... maar hoe zit dat dan als ie in je buikholte zit? Weet iemand of dat ook kwaad kan? ben bang van wel anders halen ze 'm niet weg toch?
Liefs Lill

Hoi Lill,

Als eerst veel succes bij de gyn strax. Eveel plezier in la bella Italia!!! Ook lekker dat je niet daar je ongi hebt.

Spannend hoor ik hoe dat je ei iid gesprongen is. Ik denk overigens niet dat een cyste in je buikholte schadelijk is voor je vruchtbaarheid. ik denk dat ze het weghalen zodat als je later zwanger wordt er niet last van krijg met je groeiende baarmoeder. De cyste kan in de verdrukking komen en nare gevolgen hebben dan. Dus is het voor de zekerheid weghalen.

Ik hoop dat ze niets ernstigs vinden bij je kijkop. En dat het zwangervirus ons allemaal te pakken krijgt!!!!

Liefs Claudy

Hee lieve Lill,

Nou vandaag dus naar het zh, hoe laat moet je? Het is dus om je cyclus te volgen.

Al met al komt die lange cyclus best goed uit als je daardoor geen ongi in je vakantie hebt! Laat de hele OB handel dus lekker thuis.

Maak je niet te veel zorgen over die operatie, er zijn veel goede ervaringen en .... dat komt na je vakantie wel weer, meis.

Wens je veel sterkte in het zh en hopelijk heeft je gyn. alle antwoorden op je vragen over de cyste en de operatie. Zien we je hier nog even na afloop?

Tot strakkies,
duim voor je.
ciao, Suus

Terug
Bovenaan