Vandaag weer op controle alweer 32 weken zwanger van ons 2e hummeltje

Hey meiden,

Vanmorgen weer op controle geweest bij de verloskundige,alles was goed behalve mijn ijzer die is te laag...dat voelde ik al want ik heb het erg benauwd en draaierig af en toe.
Dus nu maar aan de roosvice Fero en nog meer groentes eten!
De baby lag nu naar beneden,de verloskundige was helemaal verbaasd hoe goed ze de baby kon voelen ze zei je kunt hem gewoon aaien haha!!! je voelt precies waar alles zit zonder te drukken haha!
Nu moet ik weer over 2 weken terugkomen.

Met mijn rug gaan het een heeeel stuk beter zeg nu ik thuis ben wat een verschil!!
Alleen 's nachts heb ik wel veel pijn ik moet echt met een paracetamol in gaan slapen anders wordt het niks zoals vanacht,ik ben bijna de hele nacht wakker geweest en mijn vriend ook door mij....

Nynke was deze week erg ziek geweest ze had hoge koorts en begon daarna heel zwaar te hoesten en verkouden nu gaat het gelukkig al wat beter.
Waarschijnlijk is ze aangestoken door mijn schoonmoeder die kwam ziek terug uit Bali en dat had ze niet door het begon namelijk met hoofdpijn.

Nou ga maar effe lekker genieten van de zwangerschap want nog effe en de kleine man is er ik kan niet wachten!!!!

liefs Stefanie

Hoi,
Wat fijn dat alles goed was en ook al gedraaid is ook mooi op tijd voor een 2e!
Goed dat je je ook lichamelijk al wat beter voelt, s'nacht lekker die paracetamol nemen het kan geen kwaad en goed slapen doet wonderen!
Arm meisje, zo ziek, altijd zielig als die kleintjes wat hebben, gelukkig knapt ze al weer wat op!
Kleine man?? een jongetje? wat leuk, of had je dat al eerder gemeld??
Nou rust goed uit en geniet van de laatste weekjes en lekker veel groene groente eten he!!haha

Liefs MJ

O wat een goed nieuws!En goed da je nu verschil merkt nu je niet meer werkt...Heb je dus toch de beste beslissing gemaakt...

Heeft je baas nog wat van zich laten horen?
Geniet nog maar lekker van je buikkie en het getrappel (nu waarschijnlijk tussen je ribben!), bijna is 'ie er!Wanneer was je uitgerekend?
Groetjes Roos.
.

Hey,

Ja heb toch de beslissing gemaakt en echt het gaat 10x beter met me.
Mijn baas heeft helemaal niks laten horen echt heel raar!!en helemaal omdat ik al 6 jaar in dienst ben vind het echt tegenvallen van hem....maar ja ga me er maar niet zo druk om maken.
Ik ben uitgerekend 10 maart op Nynke dr verjaardag haha!!
En het wordt een jongetje ja volgens mij heb ik het een hele tijd geleden gemeld toen ik 18 weken zwanger was maar weet het niet meer zeker (vergeetachtig he).
Echt leuk moet wel wennen aan het kijken naar jongenskleding haha nu is alles roze.

Liefs Stefanie

heyhey

wat fijn dat het een heel stuk beter met je rug gaat nu!!!
wat sneu dat nynke zo ziek is geweest. zielig altijd he :(

je had t idd al neer gezet, dat je een jongen zou krijgen, maar of dat nou hier was of op hyves??
dat weet ik ook niet meer hahaha.

nou hey, geniet van je ziekte wet (klinkt raar he haha) en van je kleine babyjongen en van nynke!
doe rustig aan he.

liefs, do

Hoi Stefanie,

lekker hoor dat het nu stukken beter gaat nu je gestopt bent met werken.
Je baas is wel een enorme ..., maar goed, daar moet je nu niet aan denken en gewoon lekker genieten van je mooie meisie en de (ongetwijfeld) mooie jongen in je buik.

Denk er wel aan je ijzer niet in te nemen 30 min. voor of na zuivel, dat verminderd de opname (niet iedereen weet dat)

Liefs Monica

Terug
Bovenaan