vandaag weer romed test gedaan en een etos test

A

Anoniem

Guest
hallo dames.

de titel zegt het al.
de romed tets was nu duidelijk een streep te zien en op de etos test een licht streepje maar ook wel te zien.

ik ga nog steed niet juchen, ik heb een beetje bruine afscheiding en ik hab al eens eerder een miskraam gehad in het vroege stadium.

gr henny

hoi henny,

maar heel erg hopen dan dat het goed blijft gaan!
2 streepjes is in iedergeval zwanger! dus toch gefeliciteerd!

snap wel dat het enorm spannend is, zo met een beetje bloed.
maar er zijn verhalen genoeg over vrouwen die een beetje gebloed hebben en toch gewoon gezond zwanger.

veel succes.
groetjes esther

Hoi Henny,
Een streep is een streep hoe vaag ook. Dus gefeliciteerd!!!!!
Ik ben echt blij voor je. Ik begrijp je voorzichtigheid, maar probeer er van te genieten
en laat het even tot je doordringen dat je toch echt zwanger bent!!!!
Heel veel liefs Melanie

Hoi Henny,
Volgens mij ben je "gewoon" zwanger!!!!
Dus gefeliciteerd!!!!
Geniet maar lekker van de tijd die komen gaat,
Dikke kus,
Dyonne (4 wkn + 4 dgn zwanger van 2e)

Hoi Henny,
en hoe staat het er nu voor? Ik hoop voor je dat het goed gaat en de zwangerschap goed blijft gaan. Want zover ik ook weet kan je makkelijk negatief testen, maar positief dan is het zeker raak.
Houdt je ons op de hoogte?
Groetjes V.

hoi allemaal,

ik heb er zelf nog een positief gevoel over.
nog steeds geen ongie te bekennen. wel nog steed bruine afscheiding en soms met afvegen lange slierten slijm met een klein beetje donkerbloed erin. dit heb ik ook gehad bij mijn eerste kindje.
ook nog geen ongie pijn wel een raar gevoel in mijn onderbuik.

morgen moet ik een afspraak maken bij de huisarts voor mijn dochter, maak er gelijk een voor me zelf. misschien dat hij een test wil doen.

gr henny

Hoi Henny,
Ik ben nu 4 wkn en 5 dgn zwanger, dus ook nog heel vers om maar zo te zeggen.
Ik heb ook een raar gevoel in mijn onderbuik, een soort heel zacht drukkend gevoel.
En mijn onderrug....auwie!!!
Maar verder oppie toppie .
Ik zou ook maar even naar de ha gaan, want wie weet heeft hij wel heel goed nieuws voor je....
Ik zal in ieder geval voor je duimen!!!!
Laat je even weten als je bent geweest?

Groetjes,
Dyonne

Terug
Bovenaan