Vandaag weer terug naar het zh!!

Hoi meiden,

Straks moet ik me weer melden in het ziekenhuis voor een CTG en een spoedafspraak bij de Gyn. Hopelijk is alles goed en wordt ik retour Vk gestuurd. Heb sinds de inleiding van vorige week vrijdag elke dag een verpleegster thuis gehad voor een CTG en gisteren was er ook bloed geprikt vanwege eventuele infecties en die uitslag was goed dus hoefde niet opgenomen te worden. Ze beschouwen mij nog steeds een patient met gebroken vliezen dus ga nu toch maar eens aan de gyn vragen hoe dat dat precies zit. De kleine man doet het goed heb wel veel last van harde buiken en ook regelmatig terug kerende weeen. Ik hoop gewoon dat de bevalling spontaan op gang komt zodra ik weer retour wordt gestuurd naar de Vk.

Ben benieuwd straks, wordt vervolgd......

Liefs RH

raar gedoe, ach bij mij wisten ze niet meer wat er allemaal speelde en waardoor alles kwam
is ook heel geruststellend

toen ik de gel kreeg zei ik al dat het de volgende ochtend zou komen, nee kon dagen duren. om 5 uur nachts zei ik dat ik begonnen was, nee ik zag er nog niet uit alsof ik aan bevallen was, amper 5 uur later had ik mijn dochter in mijn armen

succes meid! hoop dat je snel mag bevallen, dan ben je ook overal van af

en belangrijkste die kleine uk in jouw armen!!!

Nou ben in het ziekenhuis geweest de CTG was goed wel wat weeenactiviteit op te zien maar niet regelmatig. Gepraat met de gyn en die had liever dat ik bij hun bleef lopen maar na aandringen mag ik toch naar mijn eigen vertrouwde vk terug. Echo gehad en de kleine man heeft voldoende vruchtwater bij zich waardoor ze nu kunnen zeggen dat het toch geen gebroken vliezen zijn. Pfffff gelukkig maar en nu wachten tot meneertje zich zelf gaat melden.

Nu mag ik as vrijdag weer op gewone controle komen bij de vk en beval ik onder hun in het ziekenhuis een hele gerust stelling. Nu maar eens lekker mijn huis aan kant gaan werken voordat meneertje wel van plan is om te komen.

Liefs RH

Nou wat een gedoe zeg. Maar wel lekker dat je weer terug mag naar je eigen vk. Moet vast heel fijn voelen. Blijf het maar stom vinden dat ze niet beter hebben gekeken of het nou wel of niet vruchtwater was :S Nu blijkt het allemaal wat nutteloos te zijn geweest toch?!
Maar nogmaals welkom terug in de wachtrij ;) En maar geduldig afwachten tot hij er zin in heeft!
Liefs nelie

Nelie1982,

Ja idd wat een gedoe, heb het vandaag nog eens gevraagd en hij zei dat het gewoon heel lastig te controleren is als het een hoge scheur blijkt te zijn. Ik ben in ieder geval blij dat de kleine man het goed doet en dat ik terug ben bij de vk.

Liefs RH

Terug
Bovenaan