vandaag weer vk

Vanavond pas om 20.30 uur naar de verloskundige.
Vorige week de liggingsecho gehad en toen lag ons meisje goed. Twee dagen later voelde ik haar weer draaien pfff vanavond maar weer afwachten hoe die draaikont ligt. Heb het idee dat ze nu weer goed ligt haha maar zolang ze niet ingedaald is kan ze maar bezig blijven natuurlijk. Daar wordt ik zo ongeduldig van dat ik het liefst zal zeggen " als het nu goed ligt laat maar komen". Maar ik mag niet klagen ben nu ruim 37 weken en er is nog wat tijd. Heb ook steeds hoofdpijn nog.

 
Succes vanavond!

Ons meisje ligt nog steeds goed, dus hoop dat dat bij jou ook zo is.

Vraag wel even van die hoofdpijn, wie weet hebben ze er een verklaring voor.

Liefs!
 
Ons meisje ligt netjes met hoofd naar beneden en deels ingedaald, dus hoefde niet bang te zijn dat ze nog gek ging doen ;-) ben blij dat de vk wel even een echo ging maken kon ik het met eigen ogen zien haha.

De hoofdpijn komt waarschijnlijk omdat er veel in me hoofd omgaat met betrekking op het overlijden van me moeder. Ze was er bij onze dochter vanaf de eerste wee bij tot de laatste dag van mijn kraamweek.... nu besef ik me dat ik haar niet kan bellen als het zover is. Dus emotioneel gezien is alles nog zo druk in me hoofd.

Bloeddruk en alles was verder goed, ga me nu dus maar een beetje verplichten rustig aan te doen
 
Terug
Bovenaan