Vandaag weten we pas echt hoe het gaat.......

precies een week na mij is mijn hondje zherydya bevallen van wel 10 puppies!!! gelukkig niet bij mij thuis maar bij de fokker, zij regelt ook alles en ik heb mijn handen moooi vrij gehouden voor de kleine.

met de kleine ben ik al een paar keer bij de fokker langs geweest om contact te maken tussen mijn hond en mijn kleine, dit ging erg goed, naja eigenlijk keek mijn hond nauwelijks naar de kleine om, veel te druk met haar eigen pups,

vandaag gaat het laatste puppie weg en mag ik haar weer ophalen, na 8 weken is ze dan eindelijk weer thuis.

ben benieuwd hoe ze het vind dat de kleine er ook is. denk dat hetwel goed gaat,voorzie geen problemen, ze is altijd al met kleine kindjes opgegroeid, maar je weet het noooit zeker.......

ik laat het wel weten hoe het gegaan is

a gossie wat lief zeg!! golden retrievers zijn wel kind vriendelijke honden toch. wij hebben thuis altijd labradors gehad, ook lieve honden. Het zal best goed komen!

succes!

groetjes Sonja

Wat vreselijk lief!!!!!!!

Zal vast goed gaan. Maar i.e.g. nooit hond alleen met kind en zo, en kind boven de hond in de "roedel" maken, maar dat weet je zelf natuurlijk ook.

Wat een scheetje, je hond. En knap hè, tien kids ineens!!! Kom daar maar eens om bij ons mensen....

Gr Irene

Hoi Anne Fien,

Leuk om een foto'tje van je hondenkanjer te zien
Ik had tijdens onze zwangerschap(ook die van je hond),een keer een berichtje gestuurd.
Ik weet het topic niet meer,maar ik reageerde met dat ik jullie denkbeeldig op de bank zag hangen met die dikke buikiesen dat je hond zo keek van ja ,duh jij krijgt er maar 1.
Haha ik weet niet meer of jij het nog weet,maar ik vind het erg leuk nu het resultaat te mogen zien.
En ik moet zeggen ,je hond heeft goed haar best gedaan,wat een mooie puppies
Het zal denk ik wel goedkomen met je kleintje en je hond,ik ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag.

Groetjes Merel

het gaat echt super, heb ze even voor de foto bij elkaar gezet ( maar dat is niet de normale gang hoor...)

dat gaan echt vriendjes worden,

., ., .,           .,       .,             .,       .,         .,       .,       .,       .,       .,     .,       .,     .,       .,       .,       .,

ik weet nog wel dat verhaal ja, moest er wel om lachen, ik heb echt respect voor haar, 10 is niet niets!!!!

.

Terug
Bovenaan