vandaag word ik gestript......

A

Anoniem

Guest
Voor zover het mogelijk is word ik vandaag gestript, pfff heel dubbel aan de ene kant hoop ik dat de weeen snel op gang gaan komen en aan de andere kant ben ik bang dat het pijn doet en dat het niet gaat helpen, want strippen geeft geen garantie tot het opwekken van de weeen.
vanacht om 3.45uur werd ik wakker met een harde buik en een volle blaas, nadat ik naar t toilet was gegaan had ik het gevoel dat ik daarna nog een uur weeen had, ikm   had mn smsje al getypt zodat ik dat niet zou vergeten hahahaha. ik dacht echt dat het door ging zetten, maar helaas. Ik ben na een uur in slaap gevallen en werd net wakker zonder pijn. maar ja ik zie wel wat de vk zegt, heb om 10.45uur een afspraak.
ik was 25 dec uitgerekend, en van mij mag de baby nu wel komen, heb geen zin in een zw van 42 wk. had ik met de eerste ook, toen was ik met 42+2 dagen ingeleid.

Duim voor me dat het strippen gaat helpen en dat het maar een snelle bevalling gaat worden ipv net als de eerste van 23uur.

liefs Chams
40wk + 2dgn zwanger van de tweede

Hoi

Je zal nu wel gestript zijn. Spannend hoor of het is gelukt.
Ik zal voor je duimen.
Succes! Liefs Cindy

Hoi

Je zal nu wel gestript zijn. Spannend hoor of het is gelukt.
Ik zal voor je duimen.
Succes! Liefs Cindy

Ik ben ook wel benieuwd of het al is gelukt.
Maar je zal nu wel al gestript zijn.

Liefs Diana

hoi dames....
Ja ik ben inmiddels gestript  en zoooo pijnlijk was het ook weer niet, ik had het pijnlijker verwacht. Ik heb al 2 cm ontsluiting hahaha ik ben echt blij, de vk heeft me wel verteld dat het ook een week kan duren voor ik echt kan bevallen maar het kan ook zijn dat de weeen vandaag of morgen al opgang komen, 3 jan heb ik weer een afspraak staan   maar ze verwacht dat ik dan al ben bevallen.
Ik hoop het. ik heb al wel lichte krampen in mijn buik, dus misschien kom ik vandaag of morgen wel met het nieuws dt ik ben bevallen
Ook voor de rest van de dames hoop ik dat de bevalling zich snel aankondigd.

liefs Chams

oh wees blij dat je het niet zo'n pijn vond doen. heb je geen bloedverlies nu??
ik stroomde echt leeg toen ik gestript was door de gyn. en echt prettig was het niet, wel effectief want de weeen kwamen toen wat regelmatiger.

succes en ik hoop dat bij jou de bevalling snel opgang komt.

He Meid,

Ik hoop dat het strippen goed geholpen heeft en de boel nu goed op gang gaat komen.
Ik wens je in iedergeval vast veel succes!!

Groetjes Sabine

Heel veel sterkte en succes, hoop dat er inmiddels al flink wat aan de hand is!!
Liefs Hilma

Terug
Bovenaan