Vandaag wordt mijn vriend geopereerd.. spannend hoor !!!

Hoi allemaal,

Hoe is het met iedereen, met mij gaat het wel ben alleen héééééééél erg zenuwachtig.
Mijn vriend wordt vandaag om ongeveer 15.00 geopereerd aan zijn prostaat. Er zit een schotje voor de uitgang van zijn prostaat wat zijn zaad tegenhoudt, dat wordt door middel van een operatie weggehaald. Dit zou  MOGELIJK de oorzaak kunnen zijn dat mijn vriend heel erg weinig zaad heeft en dat het niet goed vruchtbaar is. Heeft iemand hier ervaring mee gehad of wat informatie erover (bijvoorbeeld of het geslaagd is of hoelang het herstel duurt?) Op internet is erg niets over te vinden namelijk ....

Zaterdag toch nog ongi geworden, afgelopen dinsdag was mijn NOD, dus maar weer op naar de volgende ronde (18 ofzo) denk dat deze maand ook niet zal lukken ivm die operatie maar goed we zien het wel weer. Nieuwe NOD (denk) 20 mei ... weet het niet zeker want mijn cyclussen worden steeds langer en menstruatie steeds heviger .... GRRRRRRR...... Misschien wel een mooi verjaardags kado voor ons (wij zijn namelijk 21 en 25 mei jarig !!!!!)

Zodra ik iets weet laat ik jullie het horen.

Liefs Belinda.

Hoi belinda en vriend

Heel veel succes vandaag het zeker een hele spannende dag voor jullie. Ik hoop dat het helpt en jullie binnenkort van de lijst af mogen op naar het volgende forum.....
Wist je van te voren maar of het hielp he? Het blijft afwachten....
Zal aan jullie denken

groetjes rozemarijn

Hoi Belinda,

Hoe is het nu met je vriendje. Is het hem meegevallen of heeft tie de hele nacht geen oog dichtgedaan. Verwen hem maar lekker (heeft tie wel verdient denk ik zo)

Liefs,
patricia

Terug
Bovenaan