vandaag zooo rustig...

A

Anoniem

Guest
Heey meiden,
Wat is het toch weer rustig vandaag.
Heb nog weinig mensen online gezien op msn en hier op het forum is ook weinig activiteit.
En precies nu ik geen zin heb in het huishouden en lekker achter de pc ben gedoken is er niemand.
Werkt iedereen op donderdag? Of ligt iedereen lekker in bed met dit trieste weer?
Ik hoop dat er snel weer wat actie is zodat ik weer wat te doen heb.
Doe jullie best meiden.

Groetjes Marianne

Geen idee waarom het zo rustig is. Misschien omdat we weinig te vertellen hebben? maar ja, ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd ook weinig te melden heb. Ik reageer wel eens op een topic, maar heb niks om er zelf een te openen. Dus als iedereen daar zo over denkt gebeurd er weinig.

Groetjes, Marisa

Hai,

Ik was aan het werk en morgen ook?

Je moet je dussssss zelf vermaken hahahaha!!!
Fijne dag morgen!!!

Groetjes Linda

Hoi,
ik was ook aan t werk vandaag maar moet ook eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd niet veel topics open maar alleen af en toe reageer,

groetjes van Sonja

ja het word tijd dat dr weer wat nieuwe topics worden geopend!
Ben dr ook niet zo goed in.. dus Linda (van marissa!)?!?!??!

Fijn weekend allemaal alvast!
gr. Saskia.

Ik was gister druk aan het werk op de HHbeurs, dus niet achter de PC. Nu dus weer wel,
En ik geloof dat t vandaag weer een rustig dagje wordt (STIL) duss lekker saai, en veel op t forum...

hahaha ik heb het andersom. Als ik vrij ben ben ik zo druk met vanalles dat ik geen tijd heb om te forummen. En nu ben ik aan het druk, dus af en toe check ik de berichtjes!!!

gr. Ilone

Ik reageer de laatste ook heeeeeeeel erg weinig.....
Heb het erg druk gehad, heb o.a. dinsdags gesolliciteerd, maar kreeg gisteren te horen dat ik niet word uitgenodigd voor een tweede gesprek helaas :-(
Ik zal kijken of ik nieuwe topics kan openen.
Ik vind het zo jammer dat ik geen foto's meer kan plaatsen en daardoor niet kan meedoen met de nieuwe fotowedstrijd, geen foto van mij met Tara aan jullie kan laten zien wie ik ben, niet meer kan 'showen' :D met foto's van Tara ........
Oh ja, ik moest jullie de groeten doen van Anna (Soltanian, mama van o.a. Milad)! Zij heeft het ook megadruk, waardoor ze al een tijd niet op het forum is geweest.

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan