vandaag..

vandaag moest ik ongesteld worden, maar heb een zw.test gedaan, en die was positief...ik ben als het goed is dus zwanger van mijn derde kindje.......ik heb verleden jaar een miskraam gehad, en ben toch wel onzeker..merkte het al aan mijn borsten,die erg gevoelig zijn,maar ook aan mijn humeur.
ik heb al een dochtertje van 11 en een zoontje van 4 zelf ben ik 33 jaar.
 
Wat spannend allemaal. Ik heb vandaag een test gedaan en deze was positief! Ik heb nog geen kinderen en weet nog niet hoe het allemaal gaat. Ik heb de huisarts gebeld en een afspraak gemaakt voor volgende week, maar ik ga nu twijfelen of ik echt wel zwanger ben, dus ik ga zo nog een test doen. Of hebben jullie andere tips? Ik voel me goed, niet misselijk ofzo. En hoe kan ik uitrekenen wanneer het is uitgerekend? Wat spannend zeg!
Ik hoop dat het echt zo is!
Groetjes,
Barbara
 
Hoi Desiree,
ik ben ook in verwachting van de derde. Vorig jaar heb ik twee miskramen gehad, met 8 en met 6 weken. Het was dus erg spannend of het nu wel goed zou gaan. Inmiddels ben ik bijna 18 weken en mijn vertrouwen in een goede afloop wordt steeds groter. Ik heb een dochter van 6 en een zoon van bijna 4.
Gefeliciteerd en denk positief!!
Groetjes, Melanie
 
Allereerst gefeliciteerd allemaal.Barbara,ik had ook twee testen gedaan en ik was er ook niet zeker van.Toen had ik bij de huisarts nog een test gedaan.Hopelijk heb je hier iets aan.Groetjes Donna
 
Hoi Desiree

Van harte gefeliciteerd, spannend zeg!
Ik ben zelf net 6 weken zwanger, en ik heb in januari een miskraam gehad. dus ik begrijp je onzekerheid!
Toch er maar vanuit gaan dat het goed komt niet dan?

groetjes patricia
 
voor degene die ook zwanger zijn ...ook van harte gefeliciteerd, ik hoop jullie nog wat vaker tespreken in het forum, gezellig, ook voor degene die niet zwanger zijn natuurlijk!
en een positieve test, daar kan je meestal wel vanuit gaan dat je zwanger bent!
liefs van desiree
 
Terug
Bovenaan