vandaag

Hebben jullie vandaag wat leuks gedaan? Ik ben lekker thuis gebleven. Manlief moet vandaag werken dus ik heb het badje opgezet en Thomas heeft heerlijk gespeeld in het badje. Ben m nu weer aan het afbreken. Ik ga zo wel even een stukje met hem fietsen
Liefs Esther

Ik was nog even bij mijn ouders, we zijn lekker naar een Pinkstermarkt geweest en hebben in de tuin gezeten. Ik heb nooit zoveel met die feestdagen

Liefs Jenneke

Voor de middag hebben we lekker in het zwembadje gespeeld en na de middag zijn we met een bevriend stel en hun twee meisjes (2 en 3 jaar) naar een restaurant in de bossen geweest en hebben de kids daar heerlijk gespeeld op de trampolines en de papa en mama's aan een paar heerlijke roseetjes gezeten en daarna nog wat gegeten. Gelukkig waren we met de fiets en op de terugweg hadden vooral de mama's veel lol!!

Ik ga zo maar eens slapen, pfff, ben het niet gewend!! haha

Groetjes Fonske.

Vanmiddag zijn Ellen en man en Julian op visite geweest. De jongens hebben weer heerlijk samen gespeeld. Mijn man heeft lekker eten gemaakt.

Was een hele gezellige middag/avond!

liefs jen

Wij hadden allebei lekker vrij maandag, heerlijk met dat mooie weer. We zijn 's morgens op kraamvisite geweest bij vrienden. Erg schattig weer zo'n ieniemienie mensje (ze was net vier dagen oud)! 's Middags nog een verjaardag, dus de dag was  zo weer om.
Groetjes Laura mv Thom  

De pinksterdagen vooral buiten gespeeld! Badje was toch wel favoriet! Maandag nog bij een vriendin wezen BBQ en daar hadden ze net een mega grote trampoline ingegraven. Tessa vond het schitterend! Was echt boos toen we om 19:30 toch echt richting huis gingen!
Vandaag nog eventjes genieten van de zon (nu tessa nog slaapt)....

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan