Vanessa, Ank & Jeanette

Hé lieve meiden,
Bedankt voor jullie lieve reacties. Altijd weer leuk als er op je berichtje gereageerd wordt. Probeer daarom zelf ook vaak te reageren op andervrouws berichtjes.

Vanessa, om even jouw vragen te beantwoorden. Mijn vriend is militair en hij is dus voor z'n werk weg. Om precies te zijn 14 dagen. Hij is afgelopen maandag weggegaan en hij komt vrijdag de 25e weer thuis. In welke fase van welke ronde zit jij nu ??? Ik zit dus in de ongi-fase van ronde 3. Ik hoop dus voor de zeer vruchtbare-fase van ronde 4 te gaan de 25e. En wanneer heb jij je NOD ? Ik 14 juli. Ook ik ben nieuwsgierig !!! Mijn vaste afsluiter.

Ank, jij vindt dus ook dat je ongi kl*te is maar dat je in ieder geval weer weet waar je aan toe bent. Mi idem dito. We moesten allemaal maar massaal naar een kuuroord, kunnen we lekker ontspannen. Goed voor het zwanger worden !!!! Wanneer heb jij je NOD ??? Mijn vaste afsluiter.

Jeanette, rijkgevulde lading ???? Hoe kom je erop ??? HAHAHAHAHAHA
Wat is er trouwens mis mee om stiekum en spannend te klussen op kamp ??? Kun je misschien met z'n 2-en nog lachen ook en de rest maar denken waar hebben zij het toch over ??? HIHIHIHIHI
Heel veel succes met je NOD 10 juli
Mijn vaste afsluiter.

Ik ga nog even andervrouws berichtjes lezen. Weltrusten voor straks.

Veel liefs van Biaggi
 
Dat vind ik nou echt een SUPER idee, een kuuroord, heb ik altijd al eens willen doen hhhhmmmmmmm.
Ik sta voor aan de rij hoor om te gaan!!!!
Mijn NOD is als het goed is pas 6 juli weer, ben net begonnen met m'n nieuwe ronde.

Liefs, Ank
 
Moet je echt een keer doen, Ank !! Ik ben er ooit met mijn moeder eens heen geweest. Het enige wat een drempel kan zijn is dat je bloot moet. Nou, geloof mij maar, het is niet zo dat je je schaamt voor je eigen naakte ik maar meer omdat je tussen allemaal andere naakte mensen loopt/zit. Verder wordt je er super relaxt van. Ik moest alleen s'avonds weer terugrijden en mijn moeder zat lekker naast mij na te genieten. Mijn schoonzusje stelde het van de week nog voor om in de vakantie met z'n 3-en (ik, mijn schoonzus en schoonmoeder) er naar toe te gaan. Heerlijk, kan me er nu al op verheugen.

Groetjes Biaggi
 
Ik zag dat je ook had gereageerd op mijn berichtje hieronder. Nou, met die vriendin heb ik afgesproken om in ieder gaval binnekort de sauna in te duiken. Ik heb het nog nooit echt gedaan maar ga er zeker van genieten. Wat bloot betreft, ik ben niet zo'n moeilijke maar heb een egr grote cub maat waar ik misschien wel wat maar moeite door heb. Toch weet ik dat mensen daar helemaal niet op die manier naar elkaar kijken, ik hoop gewoon dat ik me ondangs gewoon lekker op m'n gemak zal voelen.

Liefs, Ank
 
Ook ik vind de sauna heerlijk!! Mijn vriend en ik gaan er regelmatig heen en het is echt niet zo dat mensen naar je kijken als je een grote of kleine (zoals bij mij) cupmaat hebt. De eerste keer dat ik ging, voelde ik me de 1e 5 minuten echt naakt, maar daarna vergeet je het gewoon en kan je lekker ontspannen! Echt een aanrader! ik geloof wel dat je voor de vruchtbaarheid (vooral bij de man) niet te lang in de heetste sauna's mag zitten.

Biaggi, ik ben pas net gestopt met de pil en nu net na het stoppen met de pil ongi. Ik weet dus nog niet of mijn cyclus regelmatig is helaas. Uitgaande van een 28 dagen cyclus zou ik 13 juli NOD zijn, maar daar ga ik natuurlijk nog niet vanuit!

Liefs, Vanessa
 
Terug
Bovenaan