Vanisch

Hallo allemaal, ik lees al een tijdje mee en wil jullie het volgende voorleggen: Ik ben 25 weken zwanger en heb van het weekend het wasmiddel Vanisch gebruikt. Je kent het vast wel van de reclame; poeder die je op moet lossen om vlekken uit kleding ed. te krijgen.
Ik heb met mijn blote (exceem-) handen (met kloofjes) in dit sop gezeten (uitspoelen, uitwringen ed.). Nu las ik later pas dat dit een SCHADELIJK product is (staat ook een kruis op...) Ook als je gevoelige handen hebt werd aangeraden handschoenen te gebruiken... (ik heb last van exceem met kloofjes!!!)
HELP, kan iemand mij vertellen of dit schadelijke gevolgen zou kunnen hebben????

 
Het staat er niet voor niets op, dus er zal wel kans zijn dat het schadelijk is. Meer kan ik (en ik denk ook anderen) je er ook niet over vertellen, zelf zou ik, als ik in jouw situatie zat, even een telefoontje naar je HA of verloskundige doen, kan een hoop duidelijkeheid geven. Ik kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent daardoor.
Succes ermee,
Mosy
 
Een vriendin van me had dit laatst ook voor en haar gyn wist haar telefonischte vertellen dat dit erg schadelijk kan zijn in de eerste 12 weken ivm aanmaak van zenuwstelsel en organen.
waarschijnlijk hoef je je nu niet te veel zorgen meer te maken. Als je toch nog twijfelt idd eens contact opnemen met gun of verloskundige.
 
Terug
Bovenaan