vanishing twin

Ik ben met 13 weken (waarschijnlijk) één van een tweeling verloren. Met het andere kindje lijkt alles goed te gaan (echo's en ik voel schoppen)maar nu hoorde ik pas over iemand die met 12 weken de eerste en met 25 weken de tweede van een tweeling kwijtraakte. Weet iemand of dat vaker gebeurd? Loopt mijn kindje extra risico doordat zijn broertje/zusje het niet gehaald heeft? Dit jaar heb ik ook al twee keer een miskraam gehad dus ik maak me erge zorgen dat het WEER misgaat.

Ik werk in het onderwijs en hoor met enige regelmaat dat kinderen eigenlijk een helft van een tweeling zouden moeten zijn. Ik weet niet of dat van enige betekenis is, maar misschien heb je er wat steun aan!

hoi Danialle.
ik heb mijn verhaal als reactie van bloem. op misselijkheid, pijnlijke borsten na miskraam op 20-2-2004 om 13.54.11 gezet onder anoniem. Het verhaal van op vrijdagmiddag bij 6 weken. Wat ik vergeten ben er bij te zetten is dat ik later in de zwangerschap nog een keer s'nachts kramp had (met 4 mnd denk ik weet dat niet goed meer) dacht toen o nee het gaat als nog mis. Maar na de ha geweest en urine laten onderzoekn en is toen waarschijnlijk een niersteentje geweest. Lees mijn verhaal maar hopelijk stelt dat je een beetje gerust.

Terug
Bovenaan