vanmidag naar de huisarts

A

Anoniem

Guest
Ik moet het heel even van me af schrijven...
Vanmiddag heb ik een afspraak bij de huisarts.
Ik heb al een maand ofzo een knobbeltje in mijn borst en heb dinsdag gebeld voor een afspraak...
Ik heb het wel vaker dat ik iets voel maar meestal is dat rond de periode van de maand en is het daarna weer weg....

He, gadverdamme jazzes toch. Kan me voorstellen dat je het ffe kwijt moet. Ik kan me voorstellen dat je van het ergste uit gaat, maar ik voelde ook eens een knobbeltje en dat bleek een opgezet kliertje te zijn.
Ik denk aan je hoor!

liefs miranda

och jeetje, wat vervelend
dan schieten er meteen allerlei gedachten door je hoofd
ik hoop dat het iets onbelangrijks is voor je en denk aan je vanmiddag
en laat maar snel even weten wat er gezegt is

liefs ilona

Jeetje, wat vervelend! Ik kan me ook voorstellen dat je het van je af wilde schrijven, soms lucht dat even op. Je hebt het dus wel eerder ook al eens gevoeld en toen verdween het weer. Laten we hopen dat het niets ernstigs is, ook hier wordt er aan je gedacht. Sterkte!

Groetjes,
Shivana

He meid dat is schirkken. Erg vervelend voor je, snap goed dat je je zorgen maakt. Gelukkig weet je vanmiddag al wel iets meer. Hoop uiteraard dat het allemaal mee valt. Laat je nog wel even weten wat het was?

liefs Linda

Shit zeg!! Das ff schrikken... Gelukkig kan je vanmiddag al terecht bij de arts.
jemig joh... ik hoop dat het niets ernstig is..denk aan je..

gr. Ilone

He bah. Ja, dat zijn van die dingen die heel vervelend zijn. Vooral om de stap te nemen toch naar   de dokter te gaan. Ik vind het dus heel knap van je dat je naar de dokter gaat en hopelijk is het gewoon een opgezette melkklier oid...

He gadver. Ik hoop maar dat het niets bijzonders is. Kan me heel goed voorstellen dat je ontzettend in de rats zit. Laat je ons nog even weten wat de huisarts gezegd heeft.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan