Vanmiddag controle

Over twee uurtjes zit ik weer in het ziekenhuis voor controle. Vorige keer was ik nog heel rustig voor de controle...nu toch niet... Na de vorige controle lag ik direct drie dagen in het ziekenhuis. Heb rustig aan gedaan, maar vandaag allemaal bezigheid in huis. Kasten worden gemaakt op de slaapkamers... Dus doe heel erg m'n best om 'braaf' op de bank te blijven zitten. Ondertussen belt m'n vriend regelmatig om te vragen wat ik aan het doen ben... Ik hoop dat m'n bloeddruk en eiwitten straks netjes zijn! Zal later verslag uitbrengen.

Bloeddruk toch weer flink hoog, nu 160/100. Maar gelukkig waren eiwitten in m'n urine goed, dus mocht ik weer lekker naar huis. Deze keer met medicatie om de bloeddruk iets te laten zakken. Zo gaan we proberen de bevalling te rekken tot 37-38 wkn. Merk al wel da ik wat suffig en duizelig wordt van de medicatie.
Met echo nog even kunnen spieken, placenta, navelstrengdoorbloeding en vruchtwater zag er allemaal goed uit. Gewicht nu geschat op 2600 gram. Kleine frummel! Vrijdag weer controle!

Fijn te lezen dat zover alles goed is,heb je altijd al last van hoge bloeddruk of alleen de laatste tijd?

Hopen dat de medicatie aanslaat.

Ik mag vrijdag ook weer naar het ziekenhuis,moet dan aan de CTG,maar van mij mag de kleine wel komen,voel zoveel druk beneden,is gewoon geen pretje meer.
Ben morgen 37 weken...
En zeker met dit warme weer,pfff weet niet waar ik me op moet houden...

Nou sterkte en hou ons op de hoogte.

Fijn he die mediciijnen die je krijgt. Net of je daar nog op zat te wachten (de uitwerking dan) Maar goed, als ze werken ben je denk ik wel heel blij! Hoever ben je nu? 2600 gram is wel erg netjes!
Ik ben morgen 36 weken, ze schatten de baby nu op 2100 gram.
Ik mag dinsdag weer naar de gyn, ben benieuwd weer hoe de kleine ligt en hoe ze gegroeid is.

@riansanne: ja, het wordt van het weekend heel erg afzien!!! Ik zit me ook al wezenloos te denken wat we van het weekend moeten gaan doen om een beetje verkoeling te krijgen. Misschien maar een groot bad aanschaffen. Vind geld uitgeven daaraan geen straf ;)

Bloeddruk is normaal goed. Maar m'n moeder heeft tijdens haar 2 zwangerschappen zwangerschapsvergiftiging gehad en heeft nu ook nog steeds een hoge bloeddruk.
Nee, zat niet echt te wachten op de bijwerkingen van de medicatie...maar alles zodat ukje nog even kan blijven zitten!
Ik ben vandaag ook precies 36 wkn, dus 2600 gram is netjes, was op de gemiddelde lijn. Behalve dr beentjes...die lopen een week voor, lengte van papa.
Altijd weer spannend die bezoekjes he?!
Ik mag vanmiddag weer, ben heel nieuwsgierig of de medicijnen invloed hebben op m'n bloeddruk.

haha kapper kan ook heel erg ontspannend zijn! Ik wilde vrijdag ook gaan, maar mijn man nam een halve dag en zijn 'lekker' gaan shoppen. Maandag herkansing ;)

Terug
Bovenaan