Vanmiddag echo

Om half 4 krijgen we te horen of de placenta aan de kant is en of de kleine 2 weken voor ligt op de groei. We gaan natuurlijk gewoon lekker genieten van het kijken naar ons ukkie.

Hij is al de hele dag druk aan het bewegen en de maagzuur wordt er niet minder door. Heb vandaag op advies van de verloskundige de huisarts gebeld en gevraagd om Omeprazo en dat kan ik vanmiddag ophalen. Hopen dat dit wel werkt want anders weet ik het ook niet meer. En dan worden het nog lange 9 weken (max 11) maar dat gaat wel goed komen

Hoi hoi,

Inmiddels ben je lekker aan het genieten van je echo. Hoe is de echo gegaan?

Zie dat jij ook al aardig aan het aftellen ben :-D. Ik moet nu nog 8,5 week en max 10,5 week.

Weet je zeker dat je omeprazol mag slikken?
Ik slik namelijk altijs medicijnen en uit voorzorg had ik er altijd omeprazol bij.
Ik moest van mijn reumatoloog en Gynacoloog overstappen op antagel. Het is niet alles want het drankje moet koel staan dus als je niet thuis ben, dan is het vervelend. Antagel werk minder lang, maar wordt door de artsen aangeraden met zwangerschap.

Slaap jij 's nachts ook slechter door de maagzuur?

Groetjes Ramona

Dank jullie wel. De echo is helemaal goed gegaan. Kleine ligt iets voor op de groei, maar dit mag en kan geen kwaad. De placenta is ook mooi aan de kant gegaan dus het wordt geen geplande keizersnee.

Ramona heb het nagevraagd bij de huisarts, apotheek en op internet gezocht. Het mag gewoon gebruikt worden, maar dit doen ze alleen als de rest allemaal niet helpt. Ik heb gister het eerste pilletje ingenomen en heb tot nu toe nog steeds geen last van maagzuur en heb vannacht heerlijk geslapen. Hiervoor lag ik vaak gewoon nachten wakker van de maagzuur en moest is zelfs spugen

Hoi,

Dat zijn goede berichten.

Ik wist niet dat ze het eventueel wel gaven als het niet anders kon.
Misschien toch maar een optie om van de week ook met mijn arts over te hebben, ben gelijk jalours op je dat je zo heerlijk heb geslapen ;-)

Terug
Bovenaan