vanmiddag een echo

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Vanochtend bij de huisarts geweest en na het lichamelijk onderzoek en mijn verhaal hebben ze mee doorgestruurd voor echo vanmiddag.
De vraag aan het echobureau of zij kunnen vaststellen dat het inderdaad een miskraam is en of er een evt lichamelijke oorzaak te zien is.

Volgens de huisartssen (arts in opl en mijn eigen arts) kan ik daarnaast ook een afspraak maken met een gyn over 2 a 3 weken (verwijsbrief mee gekregen). Dit omdat het 2 x in korte tijd mis is gegaan op het zelfde moment in de zwangerschap. Dit stond bij hun in een prottocol?

Ben blij dat ik gegaan ben en dat ze me serieus hebben genomen. Ik ging er vanuit dat ze iets zouden zeggen in trend van " gewoon pech" of afwachten..

Ben benieuwd. Veel Liefs Lisette

ik was al nieuwsgierig naar een reactie

wat fijn dat ze je serieus hebben genomen, moet je ook altijd maar afwachten.
hoever zou je nu ongeveer zijn?
wens je veel sterkte voor vanmiddag en lees vanavond wel hoe het is gegaan

groetjes las

Is inderdaad ontzettend fijn dat de huisarts je serieus neemt en doorpakt.

Veel sterkte vandaag!!

Liefs,
Melian

Hey daar,

Had al een paar keer gecheckt maar stond nog niets op, nu wel!!

Begrijp ik nu goed dat het nog niet helemaal zeker is of het is misgegaan??

In ieder geval super dat ze je vanmiddag meteen even verder gaan onderzoeken, had ik eigenlijk ook niet helemaal verwacht!

Prettig om te weten straks hoe het zit met je lichaam toch, lijkt me heel naar gevoel van onzekerheid!!

Sterkte straks en mocht er nog hoop zijn dan duim ik heel hard voor je!!

We lezen het wel weer!

lfs

Helaas de bevestiging gekregen die de arts (en ik zelf toch ook we)l verwachtte. Een miskraam!
Ik heb het vruchtzakje toch ongemerkt verloren.

Op de een of andere manier toch ook wel opgelucht nu ik weet dat het zo is en mijn lichaam hard aan het werk is om alles schoon te maken (zat nog iets qua bloed /slijm wat ws zelf gaat komen).
Een eind aan de onzekerheid en een begin voor een volgende wens / wondertje..

Mamastientje het spijt me maar je moet het zonder me doen bij de oktober mama's ;-) Heel veel geluk en een gezonde zwangerschap gewenst!

Voor alle dames.. bedankt voor de berichtjes. Ik zal me de komende tijd iets rustiger houden hier (beetje zelfbescherming en het een plekje geven) Maar zal zeker af en toe lezen en reageren. Ik denk ook zeker aan jullie en duim heel hard voor positieve testen (met goede afloop!).

Veel Liefs Lisette

Wat jammer voor je lisette. Heel veel sterkte en ik hoop dat de spreuk: 3x is scheepsrecht voor jullie echt mag op gaan.

Dat is balen ,maar nu weet je wel waar je aan toe bent. Dat is beter dan in onzekerheid blijven wachten.
Ik wens je veel sterkte!

Liefs

Terug
Bovenaan