Vanmiddag een echo

Hallo Februari mama's

Nou, ik mag vanmiddag mijn termijnecho laten doen in het ziekenhuis. Vorige week de huisarts gebeld en die zou een fax sturen naar het ziekenhuis. Vandaag nog niks op gehoord dus maar even naar de afdeling gebeld. Die hebben gelijk een afspraak ingepland voor vanmiddag. Ookal is het mijn 4de keer ik vind het toch weer spannend. Zeker omdat het een zeer onverwachte zwangerschap is en ik echt het gevoel heb van: "er gaat zoveel mis bij andere mensen die graag zwanger willen worden waarom zou het mij een 4de keer gegunt zijn" Maar ik moet dat maar gauw van me afzetten en hopen dat ik straks een mooi kloppend hartje op het beeldscherm zie.
Ik verwacht dat het een februari kindje gaat worden dus vandaar mijn verhaal bij jullie mamaclub. Ik laat zeker nog van me horen vandaag. Groetjes mama van ramiro
 
Hallo Allemaal,

Nou, helaas niet het nieuws waar ik op gehoopt had. Volgens de echo ben ik nu 5 w en 6 d zwanger. Maar helaas nog geen klopend hartje en waarschijnlijk ook niet in februari uitgerekend maar begin maart. Over een week of 2 heb ik een nieuwe echt en dan maar hopen dat er een hartje te zien. Voor mijn gevoel ben ik echt langer zwanger. De gyn. zei nog dat dat wel mogelijk is maar dat er dan geen embryo aan het ontwikkelen is in de baarmoeder. Spannend, Spannend, Spannend dus. Ik moet echt 2 weken wachten voordat ik weet of alles goed is.
Bedankt voor jullie reactie's!
Groetjes mama van ramiro
 
Ow meid,

Wat een vreselijke onzekerheid zeg! Jeetje! Nou ik duim voor je dat alles toch goed is....

Ik duim!!!

Sterkte met deze onzekerheid!

Liefs, rustig aan hé............
 
Terug
Bovenaan