vanmiddag naar de verloskundige.....

Hey meiden,

Vanmiddag weer naar de eigen vk!
Dan alles bespreken van het zh en voor de bevalling!
Heb groen licht van de vk in het zh om thuis te bevallen dus ik hoop dat mijn eigen vk er ook in mee gaan.
Ze zijn hier nogal "erg" voorzichtig dat liet de vk van het zh ook al doorschemeren soms wel te zei ze..........
Begrijp me niet verkeerd hoor veiligheid voor alles maarja overal waar te voor staat...........
Ik schrijf het jullie vanavond.

Liefs louise

super suuk6.
Ik hoop dat je vk het eens is met de thuis bevalling.
Precies zoals je zegt, het zou heerlijk zijn, maar veiligheid boven alles.
ik wil ook graag thuis bevallen, en tot nu toe is er geen reden dat t niet zou kunnen, maar beebie staat voorop. moet t toch t z'huis worden, dan doen we dat.

ik ben benieuwd wat je vanavond te vertellen hebt!!!

greets,
smooty l

Hola,succes vandaag bij jpu VK.ik moet ook vanmiddag naar de vk en hoop dat de laaste keer is jijiji.
Ik ben vandaag begonnen an mijn 38,1 week dus voor mij mag nu nu komen ik slaap met ongemaak en het draaien doet echt pijn in mijn buik :( en nog erger mijn stuitje maak nog mogelijk.tot nu toe mag ik thuis bevallen dus hopelijk zo blijf.
Ik wil ook meedelen dat mijn vriendin van 35 jaar is ook zwanger (na veel behandelingen) had ze opgegeven om geen kinderen te mogen krijgen en Nu is ze zwanger leuk he? WAT EN WONDER voor hun.
Wilde even melden :)
GRT EMi

@ Emi... super zeg dat je vriendin nu ook zwanger is.... mijn beste vriendin is ook zwanger 10 week korter dan ik... en die waren 3,5 jaar bezig... zouden ze eindelijk de medische molen in en tada! spontaan zwanger geworden!!

@ louise.... hoop voor je dat je vk mee gaat in het thuis bevallen! als ze je vanuit het ziekenhuis groen licht geven, moet de vk dat ook doen toch!!

Laat het ons vanavond weten!!

Liefs

Hola louise.
Hoe was bij de vk?
Ik hoop dat je goede nieuws hebt gekregen,bij ons hier is goed ff wachten wanner de baby wil ons verrasen :)

Dames:
Hoop is de laaste wat je kunt opgeven zie je wel! (blij voor mijn vriendin)

Terug
Bovenaan