Vanmiddag naar gynaecoloog

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Vanmiddag mogen we voor de 2e keer naar de gynaecoloog....spannend.. We weten al dat het zaad van mijn mannetje in orde is en via de inwendige echo, uitstrijkje en bloedonderzoek weten we dat bij mij ook alles in orde is. Maar ja, na 11 rondes toch nog steeds niet zwanger.. Ben benieuwd wat ze vandaag gaan doen. In ieder geval werken we ook al 3 maanden met de ovulatietesten, dus wat kunnen we nog meer goed doen?? :)

Heb geprobeerd er deze maand minder mee bezig te zijn en dat is aardig gelukt.
29 september is mij NOD..

Jullie horen wel weer hoe het vanmiddag bij de gyn. is geweest.

Alle zwangere dames wens ik ontzettend veel geluk toe en alle andere meiden die nog hoopvol bezig zijn; voor ons komt ook ooit dat mooie wonder!!

Liefs, Chantal

He Chantal,

Dus je hebt nog hoop deze maand? Bij mij is het bloedonderzoek en het uitstrijkje ook reeds gedaan, en het sperma van mijn vriend werd meer dan gemiddeld goed bevonden...

Ik hoop dat voor jullie alles vanaf nu wat vlotter verloopt. Hoe oud ben jij, mag ik vragen?

Groetjes,
Erika

He Chantal,

Hoe komt het dat jij al voor de 2e keer naar de gyn gaat? Wij zitten nu ook in ronde 11 en ik ben 2 weken geleden bij de HA geweest en ik moet eerst nog 3 maanden tempen! Dan moet ik weer terug naar haar en dan gaan we verder kijken!

Hey Erika en Mir,

Allereerst even antwoord op de vraag van Erika, ik ben 26 jaar. En ik blijf altijd wel hoop houden, ook al voel ik vanalles, heb wel last van mijn borsten, maar dat heb ik elke maand, maar verder voel ik niets eigenlijk.. En dat afwachten duurt zo lang..
In welke ronde zitten jullie??

En op de vraag van Mir; Wij hebben het geluk dat onze huisarts ons meteen heeft doorgestuurd, maar hij is altijd wel vlot met doorsturen. En ik heb ook al een aantal maanden getemperatuurd en nu dan al 3 maanden met de ovulatietesten bezig, omdat temperaturen werkelijk niet werkte bij mij, die grafieken liepen iedere dag op en af..
Maar gewoon volhouden hoor meid, de aanhouder wint. Als je eenmaal een kinderwens hebt, duurt iedere maand te lang.. Maar het schijnt dat tegenwoordig wel meer huisartsen eerder doorsturen. Ik lees wel eens meer meiden op dit forum die al bij de gyn. lopen en ook nog geen jaar bezig zijn..

Liefs, Chantal

Hallo allemaal,

Ik ben nu voor het eerst op dit forum... en moet er dus nog inkomen,.. ik lees al wel herkenbare dingen wat erg fijn is...
Ben nu 4 maanden bezig na een miskraam (11 weken)... ga nu beginnen met tempen..
Kunnen jullie me vertellen wat nod is (ovulatiedag??) en rondes (aantal maanden bezig??) dan weet ik hoe het werkt hier...

gr aniet

Terug
Bovenaan