Vanmiddag naar vk (Hoofdpijn&tintelende vingers)

Gisteren toch maar naar huis gegaan. Was beroerd. Hoofdpijn (zelfs overgegeven)tintelende vingers spierpijn/rillerig in schouders/rug.
Ik heb ruim 4 uur geslapen 's middags.
Hoofdpijn houdt aan& tintelende vingers ook.
Ik heb dus net de vk gebeld en kan om 13.45 uur terecht.
We zullen zien.
Ik mag nog 2 wk werken. Ik hoop dat ik iig nog een week haal.
Herkennen jullie de klachten?
Gelukkig voel ik m'n kleine meis goed.

Liefs
Mieka

Ja, ik herken het. Bij mij kwam het door m'n hoge bloeddruk. Ik ben nu 31 weken zwanger en werk al 7 weken niet meer en moet 2 keer per week naar het ziekenhuis.
Hopelijk valt het mee voor je en anders houden ze je gewoon goed in de gaten.
Succes!

Ik kom net v vk terug, Voel mij met vlagen beroerd&had voor ik erheem ging over gegeven.

Bloeddruk was sinds donderdag weer gestegen nu 141/92
Gelukkig geen eiwit in urine. Had ik dat wel gehad moest ik direct naar zh.
Nu heb ik voor morgen einde ochtend een afspraak staan. Want de klachten gingen naar zwangerschapsverg.
Vanaf nu dus meer onder controle.
Moest iig in mijn achterhoofd houden dat gisterenh m'n laatste dag werken zou kunnen zijn.

Veel info in korte tijd...
Ligt aan morgen (bloeddruk urine &bloedprikken uitslag) wat er verder gaat gebeuren. Vind het best wel spannend.

Hoop niet dat ik opgenomen ga worden want dat vind ik hel.

Duimen jullie mee?
xx
Mieka

Ik duim voor je. Zelf heb ik ook last van tintelende vingers maar volgens mij houd ik vocht vast. Heb in ieder geval geen last van hoofdpijn maar ben wel misselijk en heb veel last van maagzuur.

Succes morgen.

He meiden. Thanks voor jullie lieve berichtjes. Ben vandaag naar zh geweest. Bloeddruk was gelukkig gedaald. Ook bloeddruk&urine waren ok. Wel zagen ze dat ik bloedarmoede had.
Verder heb ik as maandag controle bij vk&dinsdag bij gyn.
Rustig aan doen komende dagen. Heb nog vage hoofdpijn.
Xxx

Terug
Bovenaan