Vanmiddag naar ziekenhuis voor echo heupje Priscilla

A

Anoniem

Guest
Vanmiddag gaan we naar het ziekenhuis voor een echo te laten maken van Priscilla der heupjes...
Dit omdat ze op het cb vinden dat haar ene beentje langer is ong 0,5 en haar plooitjes niet a symetrisch lopen
Huisarts geweest en die denkt dat er niks aan de hand is maar voor de zekerheid een echo maken...

We maken ons niet echt zorgen maar ik zal wel blij zijn als het achter de rug is vind t vervelend voor Priscilla gedoe aan haar lijfje...
Maar ja wat moet dat moet en wie weet is het eenmalig...

Ik zal laten weten hoe het gegaan is...

Priscilla foto maandag gemaakt ons kleine princesje

Liefs Monique

hoi hoi

wat vervelnd dat ze een echo moet hebben

hoop dat je huisarts gelijk heeft en dat er niets aan de hand is

ik vind het wel een super leuke foto echt een meisje meisje he
jayla van mij heeft ook altijd jurkjes an met veel roes en haar bandjes (geen haar op haar hoofd maar goed mama vind het leuk)

he veel sterkte vanmiddag in het ziekehuis

groetjes mariella en jayla

ik hoop voor je dat er niks aan de hand is! bij ons begon het ook met verschillende plooien en een beentje dat langer was dan het andere. en je hebt het resultaat waarschijnlijk wel gezien.
veel sterkte en laat even wat weten.

groetjes,
daphne

met die kleertjes is het echt een prinsesje ja!

hoop dat je goed nieuws krijgt van het ziekenhuis

Hoi Monique,

Ik hoop ook voor je dat  het loos alarm is.  Het is wel goed dat ze het bij het cb  vroeg signaleren en doorverwijzen. Ook bij Suze dachten ze dat ze heupdysplasie had, zelfde verhaal, ongelijke beentjes en bilplooien. Vorige week een echo laten maken en gelukkig blijkt er niets aan de hand.

Sterkte!

groetjes,
Karin

Hoi

Wat een prinsjes vooral in dr jurkje en met een haarbandje in echt leuk
Succes vandaag bij het ziekenhuis, het is beter dat het cb je even doorstuurd voor de zekerheid.
Wij werden met onze lianne ook doorgestuurd en lianne had/ heeft heupdysplasie en zit nu al bijna 3 maanden in een spreidtbroekje. De eerste twee dagen was het wennen maar toen ging ze gewoon door met dr ontwikkeling en probeert van alles.
sterkte.
auriske

hopenlijk valt het mee.

wij hebben de echo's al gehad en de heupjes zijn gelukkig ok. en het maken van de echo viel bij ons ook erg mee. ik heb een liedje voor hem gezongen en hij lag heel rustig te luisteren. hopenlijk gaat het bij jullie ok zo makkelijk.

Hey Monique,

Veel sterkte in het ziekenhuis. En wouw.... wat een mooie foto!!
Laat je het ons nog even weten hoe het ging???

Groetjes Veronique

Terug
Bovenaan