vanmiddag op co geweest bij verloskundige

alles was goed.. verwachten wel een normaal formaat maar wel een lang kindje. het is zowaar al aan het indalen vandaar de ween zondagavond zeiden ze. en ze denkt dat ik toch een tik heb van isias. in mijn bil niet echt lekker.. word er echt simpel van.kan niet eenss meer fatsoenlijk uit de stoel komen, uit bed of van de bank. dus heb nu maar klossen meegenomen gelijk want kan ook niet uit bed.. heeft iemand dit welis gehad en weet iemand hoe lang dit duurt?

Fijn dat alles weer goed was.mijn moeder had ook altijd zwangerschaps isias,erg pijnlijk altijd zei ze,volgens mij is er niet zo veel aan te doen....hopen dat over gaat zodra je bevallen bent..

liefs jootje

wat is het verschil met bekkeninstabiliteit?
bedliggen is hier ook het enige wat nog rest
helaas geen tv boven of koelkast maar gelukkig wel draadloos internet en een wc
volhouden meid

BIj ischias zit er een zenuw klem. Bekkeninstabiliteit zegt het al, bekken zijn minder stabiel door de hormonale veranderingen.

Ik had aan het begin van mijn zwangerschap ischias, en meteen naar de fysio gegaan, nu geen last meer van.

@mama van lot: hoever ben je, misschien een tip om naar de fysio te gaan. Misschien hebben ze wat tips voor je. Je kan als je er mee door blijft lopen, na je zwangerschap last van houden

x yvonne

Terug
Bovenaan