vanmiddag op het wachtbankje

A

Anoniem

Guest
Alle 14 eicellen zijn bevrucht ! Ik krijg zometeen een telefoontje helaat we worden verwacht voor de terugplaatsing. Heb gisteren een echo gehad omdat ik kans heb op overstimulatie en er zat behoorlijk wat vocht in de follikels dus heeeeeeeel veel drinken en rusten en er mag maar 1 embryo worden teruggeplaatst . Dan gaan de verschrikkelijke wachtweken in .

Wat een goed nieuws 14 bevruchte eitjes. Zorg maar goed voor jezelf met die overstimulatie. Daar had Juffy ook last van.

Hopelijk blijft dat kleine ukje plakken 9 maanden lang. Houd ons op de hoogte.

Veel succes vanmiddag

Liefs
Nicole

Jeeeee wat een SUPER SCORE!!!! 14 bevruchte eitjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enne daar zit vast die ene topper bij die al zoveel cellen heeft dat het eigenlijk niet meer mis kan gaan!!
YOU GO GIRL!!

lfs ing

Jeetje dat is wel een hoop..
en dan die verschrikkelijke wachtweken...en dan erop los duimen en hopen.
Ik moet zelf wachten tot 20 november en dan hoor ik pas wat de volgende stappen zullen zijn....erg spannend allemaal...

in ieder geval wil ik je heel veel succes wensen

liefs sweetness

Hoi Kleintje,

14 bevruchte eicellen, WAUWIE, daar moeten toch een paar goede tussen zitten.
Veel succes met de TP en met die lange wachtwkn.

Kruimel

WAT SPANNEND! 14 bevruchte eitjes, wat een goeie score. Gaan ze de eventueel overgebleven goeie eitjes invriezen?
Heel veel sterkte de komende wachtweken, we duimen op een goeie afloop!

Liefs, Saartje

hoi kleintje,

genoeg plek op het wachtbankje hoor ik kan makkelijk opschruiven want er zijn er al weer een paar met zeer goed nieuws afgekomen gelukkig,  kom maar gezellie naast me zitten want ik ben er nog 1 weekje .
kunnen we samen hard duimen

succes

groetjes liefs moekje

Jeeeeee, lekker veel zeg!!!!!!!!!!!!
Als we nou weer met zijn allen goed duimen en kaarsen branden, dan gaan die glitters de goed kant op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan