Vanmiddag terug naar de HA

Hoi meiden,

Ik had jullie vorige week verteld dat ik een teveel aan witte bloedlichaampjes had hé?
Had dus een AB gehad, maar die helpt gwnweg niet.
De klachten worden echt erger.. Met het overgeven gaat t wel beter, maar daar heb ik dan ook weer medicijnen voor die het onderdrukken, maar waardoor de misselijkheid niet minder word, maar alleen t overgeven.
Ook heb ik pijn in mn botten, en nu eergister werd ik ineens wakker met een blauwe plek :-S Voor zover ik weet heb ik me niet gestoten..
En de hoofdpijn, pfff.. Word er gek van.. Heel de dag hoofdpijn, en Ibrufen helpt maar hooguit 2uur.. Tis net of mn hoofd uit elkaar klapt..
En de buikpijn is ook nog niet weg.. Heel de tijd van die kleine gemene steekjes.. Savonds is het wel erger als ik om mn gemakje zit.

Ben dus benieuwd wat de HA gaat zeggen.. Heb maar een dubbele afspr gemaakt ;-)

Laat het vanmiddag wel ff weten..

Liefs Deb.

Nou, dus weer terug van de HA.

Morgen weer bloed laten prikken.. en verder dacht hij dat ik lichamelijk helemaal in orde was.
Maar wrm heb ik dat gevoel niet dan??

De pijn in mn hoofd en in mn buik komt niet voor nix toch?
Heb het liefst dat hij me doorstuurt naar het ZH, en dat ze me binnenstebuiten keren,

Wil gwn weten wat er in mn lichaam gebeurd!!

Dus eigenlijk nog nix wijzer :-S

Liefs Deb.

wat vervelend dat je nog niks wijzer bent geworden...... heel veel klachten kunnen natuurlijk ook van stress komen......meid ik hoop echt dat je je snel beter zult voelen

liefs ilona

He!

Wat naar allemaal!
Het helpt nog eens om te zeggen: "ik leg de verantwoordelijkheid bij u."
Met andere woorden... mocht er wel echt iets zijn, dan is het uw schuld dat we er laat aschterkomen.
Daar houden de meeste artsen niet van!
Kom voor jezelf op en eis gewoon een bezoekje naar het zh! Vertel je zorgen!

Sterkte

Terug
Bovenaan