vanmiddag terugplaatsing

Hoi meiden

Vanmiddag is de terugplaatsing van onze emmy. We weten niet hoeveel er van de 3 bevrucht zijn, maar in ieder geval dus eentje. Heb de afgelopen dagen, huilend en shackend doorgebracht en kon net geeneens bellen voor de uitslag. Dat heeft mijn man gedaan, hij heeft me zo nog nooit meegemaakt.
Ik kan pas later vertellen heoveel het er zijn geworden. Ik moet nog ff bijkomen van de blijheid.

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

Ik wil je even heel veel succes wensen voor vanmiddag! Heb je verhalen wel gevolgd en na alle toestanden is het jullie nu eindelijk gegund om een echte poging te hebben !
Zal duimen dat het allemaal goed gaat en dat jullie een mooi kerstkado krijgen.
Ben benieuwd hoeveel goede emmy's er zijn, als er meer zijn dan 1 overwegen jullie dan om er 2 terug te laten plaatsen of niet?
Laat straks maar even weten hoe het is geweest.

Liefs, Cath

Hoi Lydia,

En...weet je al wat meer? Super dat er in ieder geval 1 bevrucht is!!!!!!
Het lijkt mij ook super om samen zwanger te zijn en beide een fantastisch kerstcadeautje te krijgen..... we gaan er gewoon voor!!!! Wanneer zou jij je NOD hebben?
Die van mij is waarschijnlijk op 21 of 22 december.

Nou meid, succes met wachten en we houden elkaar op de hoogte!

Liefs,

Ginger

Hoi meiden

Ik zal jullie  verlossen van het wachten. Er waren er 2 bevrucht en deze waren allebij doorgedeeld. Dus vrijdag naar het EMC in  Rotterdam en daar waren ze ruim een uur uitgelopen. En wij waren als allerlaatste van de dag, dus ................ wachten................ wachten........................wachten, maar eindelijk om kwart voor 4 mochten wij het kamertje in. Ik moest zo nodig naar de wc en 1 van de ivf-artsen zei dat ik wel een beetje mocht plassen, maar niet te veel. Hoe kan je een beetje plassen, dus met hele volle blaas naar de gyn stoel. Daar kwam het langverwachtte antwoord, Ze waren heel erg goed, van cryo kwaliteit en toen kwam alle zenuwen van de afgelopen dagen er uit en  moest ik verplicht tot rust komen. Stress is niet goed, dus ik mocht ff uit mijn dak gaan. De terugplaatsing ging goed en we hebben ze allebei terug laten plaatsen. Daarna vlug naar de wc, ................. wat is dat lekker zeg, en gelijk de progestan bolletjes ingebracht (voor degene die niet weten wat dat is, het zijn vaginale pilletjes en volgens de bijsluiter moet je ze innemen met een glaasje water, maar zo lenig ben ik niet )
Toen nog gevraagd wat wel en niet mag. Fitnessen en bowlen zijn geen enkel probleem, doe alles wat je normaal ook doet, ontzie jezelf niet. Alles mag. Ze stelde voor thuis op de bank te hangen met een warme kruik  ,warme choco en in de zen-stand te gaan. Het werd................... uit eten en daarna nog naar een verjaarsdag.
Gisteren de standaard dingen en vandaag naar mijn broer geweest. Hij ziet er goed uit en gaat super vooruit.
Ik ben al wel een aantal dagen misselijk en moe, het maagzuur komt mijn oren uit, gatver........... komt door de progestan. Tevens   tot en met vrijdag nog een lichte bloeding gehad, maar ik denk dat door de terugplaatsing komt of nog van de punctie, maar je wordt er wel onzeker van.
Ik ga een glas melke naar binnen slaan, dan zakt het maagzuur weer voor een paar uur.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan