vanmiddag weer controle ben benuwd

vanmiddag weer voor controle naar de gynocoloog.
Ben heel benuwd wat ze te zeggen heeft.
Ze zei toen dat ik naar de 37 weken uit moest kijken en dat we dan verder gingen kijken. Ik ben maandag 37 weken dus laat de afspraak maar komen.
2 weken terug lag de kleine al 1,5 weken voor op de groei dus dat was ook positief.

De vermoeidheid die blijft helaas, slapen gaat wel redelijk. AL voel ik mij nu al 3 nachten op rij heel beroerd en licht in mijn hoofd. Veel harde buiken en het draaien in bed doet zeer in de schaamstreek. Maar ach dat hoort erbij zeggen ze.

Dus nu even afwachten tot vanmiddag (eind van de middag)
word vervolgd..........

Vanmiddag liep het bijna een uur uit!
Daar zo op een stoel zitten doet een mens niet goed vooral in deze toestand niet :)

Verteld hoe het ging niet zo weer erg moe etc....ben er klaar mee en wil die kleine in mijn armen houden.

Gynocoloog vertelde dat ik mezelf een schouder klopje mag geven omdat ik het zo goed deed en het wel allemaal even vol hield.Ze had niet verwacht dat ik het alsnog zo goed zou doen.
Ik zeg maar heb toch ook geen keus?!!!
Moest ze lachen.

Maar voor de 37 weken gaan ze nog niet halen....... en eigenlijk wil ze naar de 38 weken maar zag ook dat dit niet ging.
Morgen had ze overleg met haar collega's en ging ze het bespreken om volgende week een poging te doen om te halen. Maar de kans dat dit niet ging lukken omdat de kleine het nog wel goed vind in de buik is ook aanwezig.
Nu mag ik woensdag terug komen voor controle en dan gaan ze als het mee zit donderdag iets inbrengen en dan hopen dat het beginnen gaat.....die nacht moet ik als het niet doorzet daar blijven en als het de volgende dag nog niet heeft doorgezet dan proberen ze het die week erop weer, want dan is de kleine gewoon nog niet zover. Ik ben donderdag 37,3 weken dus mag niet klagen.
Maar je gevoel en verstand dat zijn 2 dubbele dingen en weet dat het beter is als de kleine nog even blijft zitten maar mijn gevoel is er zoooooo klaar meeee!!!!!

Kreeg 3 tabl temazepam mee om bij te slapen maar het liefst had ze dat ik nog een nacht in het ziekenhuis zou gaan slapen met een spuit zodat ik echt even bij zou tanken.......
Maar dat is ws woensdagnacht.

Ik moest wel rekening houden met de kans dat het volgende week niet ging lukken....

Ik weet op dit moment niet hoe ik mij voel ben voornamelijk verdrietig. Ik weet het gewoon even niet meer het is zooooo dubbel!!!!

Je mag inderdaad niet klagen met deze oplossing..had er eerlijk gezegd niet veel hoop op, ook al gun ik je alles.
Tsja je kindje en je baarmoedermond moet er inderdaad klaar voor zijn. Ik hoop voor je dat al die weeen eerder iets gedaan hebben zodat het wel lukt.

Ik zal voor je duimen...

nu ben ik weer een stuk rustiger en bijgekomen en snap het wel en ze hebben ook gelijk!!!
Maar op dat moment voelt het zo oneerlijk!

Wij zaten gisteren te wachten en zeiden ook tegen elkeaar (mijn man en ik) ik zou het heel erg vinden als de kleine straks nog een aantal weken in het ziekenhuis moest blijven.......dus denk dat we nog even door moeten zetten!

Het is ook goed zo, maar zoals ik al schreef gevoel en verstand dat zijn twee verschillen.

Hoe is het bij jou dan femmmke? Lukt het met d ekleine man thuis? Kun je een beetje je draai vinden?

Terug
Bovenaan