Vanmiddag weer vk

Nou, helaas heeft het strippen van maandag geen effect gehad... Behalve nog meer voortekens, maar doorzetten, ho maar... :-(

Vanmiddag heb ik weer n afspraak bij de vk en word ik opnieuw gestript. Eens kijken of dat wat oplevert.

M'n moeder baalt als n stekker dat haar nieuwe kleindochter er nog niet is, want ze gaan n weekendje weg. Ze heeft al gezegd dat ze meteen terug komt als de kleine er is, haha. Kan me wel voorstellen dat sommigen het ook niet zo slim vinden om dat weekend nu te plannen, maar aangezien bij mij de kans groter was dat ik voor de uitgerekende datum zou bevallen, hebben ze dat dus expres gedaan...
Dus ja, waarschijnlijk mag ik ze bellen als ze net zijn aangekomen, zal je altijd zien, haha. Oh nee, dat is al weer wishful thinking van mijn kant ;-)
Eerst het strippen maar afwachten vanmiddag...

Ik hou jullie op de hoogte!!
 
Jammer dat het niet geholpen heeft, maar nu is de kans natuurlijk wel groter dat het doorzet omdat er al voorwerk is gedaan ;-)
Ik hoop met je mee! Wel jammer voor je ouders maar jah een kleinkind is natuurlijk veel leuker!!!
 
Hey meid,

Balen dat de kleine meid het nog veel te lekker heeft daarbinnen. Gaan je ouders ver weg? Of zijn ze in de buurt? Ik hoop voor je dat je ze mag bellen dat ze terug mogen komen, maar dat is niet iets om jullie druk over te maken toch?! Jammer maar het zijn allebij leuke dingen!
Ga voor je duimen dat het na vanmiddag eindelijk doorzet!
 
Bedankt voor jullie reacties! M'n ouders zijn naar Duitsland, 2 uurtjes rijden, dus op zich wel te doen...

@Tamjo, zag je reactie nu pas, dus kon de groeten niet meer doen, hopelijk lukt dat dit weekend ;-)

Zal even n nieuwe post plaatsen over de vk...
 
Terug
Bovenaan