Vanmorge zwanger, nu niet meer????

A

Anoniem

Guest
Hey meide ik heb jullie advies nodig.
Vanmorgen eeen test gedaan, ben 3 dagen overtijd. De clearblue digitaal test. er stond ZWANGER. Ik helemaal blij, maar toch het nog niet helemaal kunnen geloven. Dus ik naar de winkel en een gewone clearblue test gehaald. Die om half 11 gedaan en wat denk je.... alleen een horizontaal streepje, dus niet zanger.
Wat is het nou, ik weet het ook niet.
Heeft iemand dit ook gehad, of zo iets?
Ik hoor graag van jullie.
X ilse

Hoi Ilse

Nou dat is wel heel vreemd de digitale zegt wel of niet en bij jou wel. En de gewone weer niet. Als ik jou was belde ik even naar clear bleu toe en stel deze vraag daar maar.
Men zegt wil je zeker weten of je zwanger bent doe de digitale test. Volgens mij ben je wel zwanger hoor maar is de gewone niet goed. Ik heb het wel eens vaker gehoord dat de clear bleu test niet altijd goed is. Anders test je nog even met een ander merk.

Vind dit knap vervelend voor je ga duimen dat de eerste test goed was.

Groetjes Sharine

Hee ilse,

Vanmorgen was ie goed ze zeggen wel eens dat ochtend urine het beste is om mee te testen.
Als ik jou was zou ik het morgen nog een keer proberen met ochtend urine.
Nou meid ik duim voor je!

Gr: Poppie 2

ik zou ook morgenochtend opnieuw een test doen met ochtend urine. Dit is het meest geconcentreerd. Veel succes!!! ik zal voor je

groetjes, irianne

bedankt, ik ga het morgen weer proberen.
ik hoop het zo
x ilse

dat denk ik ook. Door het warme weer heb je vast veel water gedronken???? Morgenochtend maar weer. Laat het ons weten. Kijk je ook bevallingsverhalen op rtl4? Komt zondags rond een uur of 8 in de morgen. Kijk je misschien een stuk leuker.

Hoi Ilse,

Ik las hier ff mee bij jullie en ik neem aan dat als je eerst een test doet en er staat zwanger op je dat ook bent,misschien is de andere test van een ander merk of niet helemaal goed.Voor de zekerheid zou ik nog ff een testje halen.

lfs Bernice(28w+3d zwanger,augustus forum)

Toen ik voor het eerst zwanger was, vertelde de huisarts me, dat je geen valse positieve test kan hebben, maar wel een valse negatieve test. Misschien ben je nog zo aan het begin van je zwangerschap dat de test 's morgens positief is (geconcentreerdere urine), maar later op de dag nog negatief. Ik deed toe ik zwanger was een test, die positief was en toen ik bij de vk kwam, bleek ik nog maar 5 weken zwanger te zijn ipv 10. Als ik de test een dag eerder had gedaan, was die ws negatief geweest. Zoiets kan bij jou ook het geval zijn. Ik zou morgen nog een test doen.

Succes, Ilona

Terug
Bovenaan