Vanmorgen bij de gyn. geweest

A

Anoniem

Guest
Tjonge, al dat goede nieuws hier!
Voor al die dames:        HARTELIJK GEFELICITEERD!! Lekker genieten!

Helaas voor ons wat minder goed nieuws; heb zelf zitten denken of ik mijn verhaal niet op een ander forum (als het wat langer duurt) zou moeten plaatsen.
Maar hier voelt het wat vertrouwder...

Mijn mannetje had bij de eerste sperma-test geen bewegende zaadcellen. Ik ben nu in mijn vruchtbare periode en de gyn. heeft ons aangeraden gewoon verder te gaan met klussen want het zou kunnen dat de volgende keer het zaad beter van kwaliteit zou kunnen zijn.
We moeten de volgende cyclus afwachten en mijn mannetje moet over 6 weken opnieuw zaad leveren. Hopenlijk dat het dan beter is. Bij mij gaan ze ook onderzoeken doen. Onder andere of ik wel een eisprong heb.

Tja, ik blijf toch een klein beetje hopen dat dit de eerste en de laatste keer was dat we voor onderzoeken daar waren en dat we nu toch zwanger raken deze ronde.

Een zeer verdrietige Juffy.

P.S. Allemaal een hele goede jaarwisseling! En alle goeds voor 2006!

Lieve Juffy,

Wat  naar nieuws, tussen alle berichtjes van de zwangeren hier. Het zal wel niet leuk zijn voor jou om deze berichtjes te lezen nu jullie dit slechte nieuws gehoord hebben.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor de komende tijd, en hopelijk gebeurt er voor jullie toch ook nog een wondertje. Moed houden en heel veel succes met alle onderzoeken.

Veel liefs,

Ingrid

Lieve Juffy,

ik kan maar 1 ding zeggen, hou vol meiske... ik vind het vaak ook zo oneerlijk verdeeld. Het suffe meisje wat 1 nachtje naar de disco ging raakt ongewenst zwanger en jullie, inclusief mijn grote zus, moet zo, zo, zo veel doorstaan en tonen zo'n onwijs "stoer" karakter en houden vol!!!

Echt meid, petje af... ik maak voor jullie allen een diepe buiging....

Dat wou'k ff zegguh....

Sandy alias Biggetje75

Jeetje meis,
War K**** voor je, mag eigelijk niet schelden maar doe het toch.
Het is ook niet eerlijk verdeeld he.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en wie weet wat er gebeurd.
Heb hier nu ook al regelmatig gelezen dat het bij meiden niet lukt en als ze dan net bij de gyn lopen zijn ze ineens spontaan zwanger.
Ik hoop het voor je.
Liefs Rene

Hai Juffie

Ik wil ook even laten merken aan jou dat ik met je mee leef. dus bij deze. Ook nog effe een vraagje naar welk forum kan jehet best gaan als het allemaal wat langer duurt. Ik ben bang dat ik daar nu ook bij ga horen dus.... Ik ben afgelopen week naar de dokter geweest en als ik in april nog niet ongi ben geworden moet ik terug komen, helaas.

veel liefs en een dikke knuf Wies

Wat een lieve reacties!!

Ik heb gisteren heel wat traantjes gelaten. Samen hebben we er veel over gepraat. Ook voor mijn mannetjes is dit natuurlijk niet gemakkelijk.

Het geeft heel veel steun om jullie reacties te lezen!

Mijn gevoel is nu dubbel: ik wil het eigenlijk nog niet weten, en toch is het er!

Bedankt!
Juffy

Terug
Bovenaan