Vanmorgen Bloedverlies

vanmorgen werd ik wakker en toen ik op de wc zat lag er ineens een klein beetje bloed in de wc.
ook bij het afvegen zat er wat bloed aan, niet veel maar toch.
de verloskundige meteen gebeld want mijn placenta ligt laag dus ik moet meteen bellen in zon geval.
ik kon natuurlijk meteen komen dus na een lekkere douche (voelde de kleine goed) zijn we heen gegaan.
daar werd meteen een echo gemaakt en er was niks raars te zien. de placenta ligt pirma nu! ik hoop dat het zo blijft.
de kleine deed et prima! ze ligt met dr hoofdje al in positie! denk dat deze ook vroeg gaat indalen zoals de zussen. waarschijnlijk word deze meid toch wat kleiner als dr zussen zei de verloskundige.
ik moet nu het bloedden goed in de gaten houden, alleen bij het afvegen nog een beetje maar verder goed opletten.. het kon een bloedvat zijn die geknapt was.
iemand anders zo'n ervaring?

liefs Jenny

Hoi Jenny

Vervelend zeg, geeft toch weer een hoop spanning.
Kan het niet zijn dat je placenta bij het "schuiven"een klein wondje heeft achtergelaten? en dat je daar om wat bloed had?
Hopelijk blijft het bij het kleine beetje.
succes

Natalie

Ik heb er zelf (gelukkig) geen ervaring mee, maar als de verloskundige er geen probleem in ziet, moet je daar maar vanuit gaan!!
Wel fijn dat je nu weet dat de placenta goed ligt.

gr. Peet
(28 +6 wk)

hey

ik heb sindsdien niet meer gebloed en ben daar erg blij mee,
is toch altijd ff schrikken he!
verder beweegt ze erg veel en zie je dr hakjes vaak ff langskomen.. haha

Liefs Jenny

Hoi Trotsemama3,

Ik ben nu 26+4 wk en had 2 weken geleden ook ineens bloedverlies, terwijl ik niet eens een voorliggende placenta heb. Wel had ik de avond ervoor zwangeschapsgym gedaan. Gewoon ademhalingsoefeningen, niets spannend.

Een hele ochtend last gehad van bloedverlies, rond de middag zijn  we naar de verloskundige gegaan. Daar ik het kindje niet gevoeld had, was het best een beetje spannend. Gelukkig hoorden we het hartje en ook bij de laatste controle vorige week, bleek dat alles goed is. Maar inderdaad na die ochtend ook niet meer gevloeid.
Wat het geweest is? Geen idee. De verloskundige had wel vaker mee gemaakt dat zwangeren de dag na de zwangerschapsgym ineens bloedverlies hadden. Maar ook zij heeft geen idee waar het aan gelegen heeft.

Groetjes,
Marjo

hey marjo

ja wat raar he! zo ineens uit het niets!
je schrikt je rot zeg! en dan vooral als je de kleine nog niet gevoeld hebt!
dat was gelukkig bij mij niet van toepassing maar bah wat een raar gevoel.
blij dat alles goed is gegaan

liefs Jenny

Terug
Bovenaan